Adjo - Session
Hade inte så mycket att göra denna mörka onsdags eftermiddag efter skolan så jag satte me o skrev till nått beat ja hitta på datan.. Ge gärna lite kritik också.. Vill inte bara höra "Du va sämst" "Du va bra".. Aja, här e den iallafall
Länk till http://www.speedyshare.com/592983275.html
Texten:
Jag flippar nu galet o lägger rader du vet// De den där snubben som får huven o gunga i ditt kvarter// Alla wacka rappare som leker nått dom inte e// Får bitchslaps, och dom blir släpade ner från scen// Yao det samma gamla grabbar, håller standard bror vem annars// Langar samma slangsnack, som vi sätter snabbt i bandarn// Direkt från Göteborg, o jag langar sexton snabba// Puunschar så hårt, så snubbar får svårt att andas// O shiiet, vill du leka snälla bara kom hit// Men varna mig, så ja kan tanka mitt comviq// O ringa mina grabbar, så dom kommer direkt// De e inget skitsnack, mannen klart att ryggen e täckt// Du går i bitar, klart att denna snubben e väck!// För som en vithaj, käkar jag väl upp dig direkt// De blir en varning, inget mer, ba så du vet// För denna galning, finner fel, o du e skev//
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|