[Audio] Anenkefali - Tidsfördrivcyper HT08 (acapella)
Ber om ursäkt för mongolidnivån i första två raderna, och även sista två. "Outrot" står inte jag för, det var min onda tvillingbror eller whatnot. Gjorde det här för att spela in något och se hur det fungerade med den här. Valde att köra acapella pga trasiga hörlurar och att jag inte skrev till något beat från början.Tidsfördrivcypher HT08 (TRÅD) Acapella Försök till audiolänk: Text: Världen är fin, livet leker, jag är asglad så jag har inget elakt, men jag har: En film på folk som sportflyger, som hyres bortbytes eller säljes för en spottstyver Snälla whoa, vill någon köpa min film? Så jag får råd att köpa mitt ish och röka en till Filmen är snäll, vuxna låter barn få flyga för det är inte farligt, planen är radiostyrda :) ungarna är lagom dryga, men det tror jag ni själva reder endast medelst enkla medel såsom att sälja teven SNÄLLA NEGER! Sälj din teve och skänk mig degen! innan jag vänder steken, skiter i allt tar din stolthet och sväljer ner den! Satan, nu skälver benen av rädsla, för snart slår dina vänner ner mig!