I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Qruu - Rude boys (nattkrig hyllning).mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-26 13:02

Qruu - Rude boys (nattkrig hyllning).mp3

Okey,
grejen är den att jag som vanligt fastnade för en text av min vän nattkrig och sparade den.
Så en dag läste jag den medan jag lyssnade på beats, och förstod direkt att jag måste spela in den som en slags hyllning till mannen som jag visste att inte skulle spela in den själv nu.
Jag har gjort ett par små ändringar för flytets skull, men i princip kört dikten rakt av.

Forumtråden med hans text!

Mixning och rap endast av mig själv, beatet heter Cold hearted och är från Shadowville.

Direktlänk till låten!

Eller så lyssnar du hi-fi här...

PS. huvudsaken är att Kristoffer blev glad, och det att någon annan också diggat är soft.

Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2008-11-26 15:31
Fin gest!
här får du lite kärlek

2008-11-27 19:52
Yeij, tack!
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2008-11-27 20:02
Ouff, den här var najs!

Du utvecklas hela tiden. :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-28 11:26
Tack tack!
(Ett äppel om dagen håller doktorn borta, så jag äter inga, vill ju ha kommentarer!)
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2008-11-29 15:02
Upp ffs.
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2008-11-29 16:18
Du kan rappa, men försök få lite mer inlevelse i det hela, så låter det fetare.
Ja, flow o allt sitter ju.. Försök bara med inlevelsen dude :)

snyggt
be the change

2008-11-29 21:25
nice tribute! du utvecklas som någon sagt tidigare så skulle lite mer inlevelse inte va helt fel, men annars riktigt bra. och jag tror att Kristoffer blev glad.
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.

2008-11-30 11:11
Kanske svårt med större inlevelse i denna typ av tribute, i och med att det ju är hans dikt jag rappar? Vet inte, men TACK!
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2008-12-02 20:23
Tycker den var nice. du har ju flow och allt, ska jag vara helt ärlig kan jag dock störa mig en aaaaning på ditt uttal (sorry). känns inte så kul att säga men så är det. men det är ingen big deal, låten är fortfarande fet utan tvekan. du är duktig man!
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com