J.L - Mitt allt
Shuu har nu spelat in en ny låt ! Blev inte så super nöjd med resultatet då jag gjorde några flowmissar. Men jag vill ändå höra vad ni tycker ! Sov inte på denna!!!
Rapp = J.L Mix = tMy Beat = Unique
Länk till http://www.speedyshare.com/621702808.html
Vers1: Du är mitt allt, Du är som hjärtat i min kropp. Du bankar och bankar, Och ifall det blir stopp. Så skulle jag försvinna, Nu och föralltid. För du är mitt allt, Ja du är hela min framtid. Jag tänker hela tiden, På hur jag kan göra dig glad. Så du kan stanna hos mig, Dag efter dag. För när du är här, Är jag så lycklig man kan bli. Går inte att beskriva, Du är hela mitt liv. Jag skulle aldrig göra dig illa, Jag skulle aldrig få dig att lida. Du behöver aldrig vara rädd, Jag kommer alltid stå vid din sida. Ditt ansikte kommer upp, När jag blundar mina ögon. Och när jag sover på natten är jag inte ensam, Du är alltid med mig i min dröm. Ifall du skulle göra dig illa, Så skulle jag läka dina sår. För det enda jag tänker på, Är hur du mår. Ifall du är ute på vintern, Och tycker de är kallt. Så kommer jag att värma dig, För du är mitt allt.
reff: Dina ögon, dom får världen att glittra. När jag kollar, i dina ögon kan jag ju aldrig sluta titta. Och nu, behöver jag aldrig vara ensam. För jag vet att jag alltid kommer få ligga i din famn. *2
Vers2: Du är så vacker, Jag vill pussa dig på kinden. Dina ögon är lika glansiga, Som stjärnorna på himlen. Du min lilla flicka, I dig är jag så kär. Ja du är mitt allt, du är hela min värld. Om livet går dåligt, Så tänker jag på dig. För livet kan inte va dåligt, Om man har dig som tjej. Hoppas du stannar, Hela livet ut. Det är med dig jag vill vara med, I livets slut. Jag vill ligga på sjukbädden, Och ha dig i min närhet. Tyna bort från livet, Medans du visar kärlek. Jag kommer sitta vid porten, Och vänta på dig. Går inte in i himlen, Utan dig min lilla tjej. Det får ta hur länge det vill, Det får ta flera år. Ifall det tar länge, Kommer jag nog att fälla en tår. Nu har jag väntat länge, Och det är för mig en stor grej. Så nu ska jag sova och drömma., Och äntligen få träffa dig.
You don't know what you got, until you lose it.
|