Lilith (Annika) - Våga Vara
Hej!
Här kommer en lite halv flummig låt som jag blev ganska nöjd med :) Har även bytt namn från Annika till Lilith, inte för att jag tror att jag är känd här men ändå :P Instrumentalen är gjord av Gabbe MC. Tack!
Första låten på: Länk till http://www.myspace.com/lilithitis
Text:
Ja vill våga våga vara Våga vara den ja vill vara Vill inte vara feg nått mer Vill möta min rädsla och våga se Att jag också kan vara underbar Att framgång e för den som vågar va Framgångsrik oavsett vad nån säger För avundsjuka e de som understödjer Dålig självkänsla till en grund Men ljuset skrämmer mer än avund Vi e vana vid vara I ett mörker utan slut Vi vet inte hur vi ska ta oss ut För vi har fått höra att de inte finns nått ljus Men ja såg att det fanns det visst de För ja vägrade lyssna ja vägrade ge me
Man e rädd men man måste våga Ett tillfälle kanske bara kommer en gång Man e rädd men de e okej att vara Så ja ber dig lyssna på denna uppmuntrande sång
Jag vill våga, våga vara Våga vara den jag vill vara Inte sitta i min skugga Utan stå framför den utan att skygga Jag måste inse att den finns där O vara stolt över det ja har lärt För om solen ska fram så följer skuggan med den följer alltid med där solen e helt omöjligt att börja springa den sitter ju fast och kommer alltid minnas det som varit men nu står ja still ja kan inte fly även om ja vill de känns jobbigt de känns inte kul men så får de kännas tills allt kommer ut vill inte hålla fast vid de som har varit ja e skitskraj men nu släpper ja taget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|