LejoN - Du är!!! LyssnaLyssnaLyssna!
shoo nu är jag tbx igen :) denna gången blev det en mer kärleksliknande låt !
detta är också första låten som jag spelade in i min hemma studio så mixningen är väll inte den bästa direkt. men jag hoppas ni diggar och Kommentera den !
Myspace!
ZNAP
Speedyshare
TEXTEN
så länge du finns så lever jag kvar/ en ängel på jorden du är allting jag har/ frågor ger svar som ringar på vattnet/ när jag fastnar på botten så ger du mig kraften/
månen som lyser upp den mörkaste natten/ den finaste skatten för den fattigaste mannen/ du ska ha den tacken du är en ängel utan vingar/ allt jag vill just nu är att ha dig vid min sida/
du är ljuset i slutet av den mörkaste tunneln/ du är locket som täpper för den djupaste brunnen/ just nu för stunden du fyller ut rummet/ fyller det med blommor det blir bara under/
magiska stunder när vi 2 förenas/ 1+1 blir 2 men tillsammans en enda/ så låt oss nu vända vi går mot våra drömmar/ ett liv vi 2 tillsammans minnen vi aldrig får glömma/
du är min ängel/ oo jag älskar dig/ vill ha dig här/ du är mitt allt/ du är min ängel/
många mil ifrån varann men endå så nära/ är förälskad i dig sen får det brista eller bära/ vi är 2 goda själar och är lika som bär/ allt de du säger jag har kännt de jag svär/
men sanningen är du bygger upp hela min värld/ en ljus atmosfär utan någon misär/ mitt livs karriär tack vare dig allting börja/ mitt humör du kan höja så sluta att sörja/
sluta att gråta fäll inga tårar/ tillsammans föralltid tills vi bärs ut på bårar/ vi båda har plågats i barndom och ungdom/ vi delar samma tankar i tomrummets forum/
är förblindad och stumm av din skönhet och låga/ du är min sol du har en underbar förmåga/ att ställa rätta frågan som får mig att inse/ att tiden blir mindre om den inre vinden vinner/
du är min ängel/ oo jag älskar dig/ vill ha dig här/ du är mitt allt/ du är min ängel/
Peace out / LejoN
www.myspace.com/lejonkungen
|