Toppen, Estet & Motti - Min Penis
Yo, våra feta ballar är störst! kör hårt grabbar och honor!Länk! Släng gärna en kommentar!
www.myspace.com/marcuslarsson
min penis är en kontinet, din har strulat med fonkyfresh HAHAHAHA!
- HAHAHAHAHA !!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
egentligen är det enda som är roligt, lite fniss iblande, men inget mer. har hört bättre från samtliga, men hyffsad tolkning:)
haahhaah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min penis är en kontinet, din har strulat med fonkyfresh <3<3<3 hahahahahahahahaha
B
Skitdåligt
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App P19 Du ljuger!
Vad heter orginalet? My Dick? Har för mig det
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Det roliga är att jag precis fått orginalet som "play24/7". Detta var dock rätt kasst.
"Copycats" alltså ;D Skiter i vilket jag, ni lägger de bra på svenska boois. :) Heja penis!, hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-11-15 12:25
Sure fonkyfresh raden va lite kul men själva låten är ju pinsam. Ni kan mkt bättre än det här.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
tycker låten var skön som fan! det var ju en skämt låt, men han hör att det finns mycke mer.
är det här en låt ? vadå..i så fall, katastrof.
Peace out, get laid !<br><br>
haha det här har ni ju snott av mickey avalon :P men jag måste säga att det var bra :D
Hahaha, diggades som fan. Origanel finns ju me en liten stund i Harold & Kumar 2 :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
var det såhär den lät! moha! vi vet mycket väl om orginalet, den är fet!
fan vad alla klagar! satan vad denna kommer att spelas ! hahaha
haha smygdissar fonkyfresh xD
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
koettfärslimpa! :D
Hej, Träffat Jacob?
rolig men varför så konstigt mixad?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Detta var fan ball asså! Älskar sån här utflippad skit. Toppen och Estet är sköna som fan men klarar verkligen inte av Mottis röst.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
störtrolig låt , enformig . men riktigt jävla sköön .
Haha, "din penis har strulat med fonky-fresh".
shades on my eyes you can't tell I'm .....
I know the truth, one intch
haha, patetiskt tema. skön rap från alla, har lite svårt för motti bara..
hets, stress, fest!
Sist en låt på Whoa fick mig att skratta såhär mycket, var back in the days när subban släppte sin imitationsession. Jävligt kul grabbar:D
www.myspace.com/avmmusic
haha endå härlig.. Motti var bäst. Diggar rösten på nått sätt!
diggade inte.. njaa grabbar, ni kan bättre..
Jobbig låt...
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Jävligt tjatig
Jo, va fan! Det är sant!
AMC gillade inte låten för hon saknar penis :D!
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
Neh.. Dåligt.
Dra åt helvete!
alla som inte gillar, dom har fan ingen humor s¨äre bah,!!!!!! hahaha låten va stört skön boys=D fortsätt med sånt här skojigt.
haha tack eller något haha
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
diggade inte alls faktiskt
haha ball låt men inte den bästa ifrån er, kul med smygdissen till fonky med :D peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Sjukt bra xD <3 Go Penis, go !! xD
Moderator
2008-11-17 20:20
Haha dunkade den här under lanet i helgen med headsetet, alla fick damp som faen på mig men jag diiiiiggggar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha, sick !
soundcloud.com/jerrones
Har väntat på nytt från er, även om jag gillar sjuka låtar så tycker jag det är dags att ni släpper något mer seriöst =)
Tycker faktiskt att låten är pinsamm, lite töntig. Ser fan inte ngt roligt med den alls.. Sämsta jag hört av er alla.
No you!
mogen låt, är ni 5 år eller vad är det frågan om