Snälla baby lyssna nu på mitt hjärtas sång om du nån gång lämnar mig så blir min smärta väldigt lång det enda jag önskar är ett liv med dig söt som paj kan denna flickan älska mig Du gör mig känslig baby och du vet att det är sant när du håller i min hand klarar jag allt så galant som en liten unge kan du få mig att gråta det är därför du nämns i så många av mina låtar baby älskling sötnos ja du är min kära släpp mig aldrig för nu står jag dig för nära för att kunna klara av livet utan dig bara tanken på det gör att jag blir skitskraj när du kollar in i mina ögon blir jag knäsvag Bara när du är så nära som jag ju mår bra avslutar 16 bars åt min prinsessa aldrig haft någon som dig min ängel baby bless ya Ska det vara du och jag tills den dagen då jag dör klart som fan bäbis det är så här vi gör mitt Hjärta fortsätter slå i minst etthundranitti älskar att kunna säga, gonatt vi ses imorognbitti jag är äkta baby och du fånga maj med stjärnfall en kyss på en bänk o jag upprepar det gärna minns du hur du fånga maj, fick mig att bli din även om jag alltid sa det blir ju aldrig vi Det hände närde det hände och det var speciellt Det blev du o jag en underbar sommarkväll jag höll om dig och jag såg hur kär du var sen gav du mig en kyss och sen bar det av kunde inte längre förtränga hur jag kände kunde inte dölja att jag ville vara mer än vänner Så det gick som det gick och med en underbar blick såg du in i min själ , såg att jag har inga tricks
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335