I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eddie & Sleez - Min dröm

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-12 21:33

Eddie & Sleez - Min dröm

Ännu en låt med Eddie och Sleez..

Beat: Shadowville.com
Vers1: Eddie
Vers2: Sleez
Mix: Eddie/Sleez

lyssna, njut och kommentera!!!

Länk till Myspace

Bless

2008-11-12 22:01
Eddie : Skönt flow, bra text, my typa shit right thurrr

Sleez : Börjar vänja mig vid din dialekt heah, finally :)

Säger samma sak här, skönt flow, bra text, fast breaksen i beatet kunde vara lite bättre (syftar på ljud spikarna :D), fast eddie förklarade hela situationen så det är lungt ditt fetto :)

Sen i slutet låter det som du är lite osäker på när du ska säga "sluta att rappa", låter lite som du stannar upp och tänker ;D

Varför körde ni inte 3:e versen också ? typ 8 bars var eller köra fram och tbax med 4 bars var hela tiden ? heah

Anyways, skön låt boyz keep it up

2008-11-12 22:27
hehe, var typ lite osäker också. vi övervägde lite om den skulle in på någon av våra skivor, men nope. vi bestämde oss för att släppa den istället! :) blev nöjd iaf, men absolut inte den bästa ifrån mig. men tycker att det var en av eddies fetaste faktiskt :) . tack C, uppskattas!

Länk till http://www.znapmusic.com/sleez/ finns där också. KOMIGEN WHOA!

FLER?!
haha, vi bor på landet!

2008-11-12 22:33
Shue homies. måste säga att beatet är hur skönt som helst o rappen med. Eddie du låter soft som vanligt med text o rapp. Sleez tycker du har konstigt ljud i din mix eller så har du stort rum där du spelar in i så de blir typ ihåligt. Men annars var de bra o så men du har gjort bättre man.

Peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2008-11-12 22:41
båda lägger det soft , jag själv anser att Sleez flowa på skönast men båda va grymma skön låt peejz
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2008-11-13 06:06
tack så mkt.. fler?

2008-11-13 12:57
Eddie, bra text och skönt flyt. Ingenting att klaga på, lät coolt.

Reffen är lite mainstream.. många låtar med dessa pitchade.. lite tråkig..

Sleez, bra text du också, och du flyter skönt som fan. Overkill in tha maddafuckin' house, vi får absolut ta och kicka nått snart.

BRA VERSER! Hooken på refrängen var tråkig, men annars riktigt bra! :D
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-11-13 13:07
tack boys. wizdom: haha, detta är faktiskt en av få refrängen som är inbyggt i beatet som jag gillar :$ . tack för du checka!

FLER?!
haha, vi bor på landet!

2008-11-13 15:56
Ni båda lägger det överfett, ser fram emot dina magiska minuter sleez..hehe :D
Stay strong

2008-11-13 16:58
tackar så mycket:)
som sleez påvisade så är refrängen i beatet.. personligen ogillar jag denna outröttliga pitchade röst på refränger..

fler?

2008-11-13 17:12
Fett från er båda boys :) men Sleez har skönare flow men jobbig dialekt :) Peeace bro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-13 22:26
skånska är det fetaste :D . så är det! ihelgen kommer droppas en hel del folks, eddie glider till södern på lördag, så var beredda ;D

FLER?!
haha, vi bor på landet!

2008-11-14 04:03
riiiiiiktigt jävla feet! ouuf denna va flipp!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-11-14 16:06
Gilla beat rappen var med helt okej ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-14 17:07
tack filosof:)

inga fler som har nått att säga?

2008-11-15 14:04
tack. fler?!
haha, vi bor på landet!