I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Meedi - Bäst du session

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-10 18:21

Meedi - Bäst du session

Ovanligt av mig att släppa sessions men nu gör jag det ändå, denna reccade jag i lördags natt en liten skön grej bara, hoppas ni diggar

Rapp av moi
mixx av moi
beat av who?

http://www.speedyshare.com/403306450.html

2008-11-10 18:24
Älskar beatet. Rappen är rätt fet.

2008-11-10 18:41
Mycket positivt överraskad. Det var inte så jättebra, men mycket bättre än jag trodde.

Rapp: Du låter otroligt självsäker och laidback. Ditt flow är smooth, skönt att lyssna på. Röstlägen kan uppfattas som tråkigt, men jag tycker det är rätt så skönt. Mixningen är rätt så dålig, låter som att det är för mycket på. Det blir för mycket onödiga ljud som inte låter bra. Ganska dålig ljudkvalitet också. Din göteborgska dialekt är tvärskön.
Text: Ganska laidback text också. Hela låtens inställning verkar vara att slappna av, vilket är skönt. Du rimmar inte så bra, och texten är inte märkvärdigt bra. Men det är iallafall inga nödrim och texten behöver alltid inte vara så bra.
Beat: Gillar beatet som fan. Tycker om takten och det simpla, men rogivande, ljudet. Tycker det låter lita halvt reggae också. Inte riktigt, men en känsla utav det. Avslappnande beat, passande till låten i allmänhet. Bra beatval.

Första låten jag hör med dig, du är okej. Skulle vilja höra en riktig låt också istället för en session.
Något du kan träna på är din lyriska sida. Inte nödvändigtvis rim och så, men kanske att skapa en lite skönare version av samma handling typ? Mixningen borde du också träna på, den försämrade låten aningen.
Wazaaaa

2008-11-10 19:10
cool beat, laidback rap, ingen märkvärdig text - en helt ok session!
det enda jag har att klaga på är addsen ligger lite fucked ibland..
hets, stress, fest!

2008-11-10 22:29
Najs man! du vet att jag diggar;) vi ses
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...