E och Sabina - Rullaaar. Länk till http://www.speedyshare.com/692568392.htmlMister E och Sabina - Rullaarså ere kompiiis// när många är på glid/ så pennan skriv/ för precis blir min tidmina meningar på beats/ det blir min stilför alla tar sina kliv/ alla har sina liv och alla dessa orden/ blir till fina tonersiktar från baronen/ för o komma bort från jordentyp bli en stjärna/ men dagar finns gottomjag har lång väg dit/ men fan inte brottomså det ja ser ja haffar/ ofta när fickan prasslarmåste snabbare tagga/ fylla upp min kassablir ofta i positonen/ att jag har noll kronermen ändå glider me broder/ det är chill tro mej sikta fram mot bättre dar/ gör lättare dragför efteråt är det lätt och vara smart så dag för dag rullar/ och hjärtat dunk-dunkar det brist på tid brosshan men få det o funkaSabina;ja glider hela dagen lång sparar på tid och så med dom som ja hänger med svänger medrullar upp rullar nerlängst våra kvarterja rullar upp rullar ner/ samma skit som sker vecka in vecka ut dagarna långa jag seroch ja ber för att lyckas/ för livet köördu vet hur det funkar man föds sen man dörglider fram tillbaks/ du kan se mig i bildense mig vimmlet med massa polare omkring mej jag är inte den killen som ger dej kicken som ger dej blicken om du pekar fingerför jag skiter i vilket skiter i vem som ryckerom vem som tycker mycket om vem som sprider rycktejag andas för och leva för livet är som speletja lever mitt eget/ tar mina egna regler tar mina egna steg/ för det är skönt i vår världoch när trängslet lugnar så tar alla sin vägoch när solen stiger ner på andra sidan stantaggar vi hem väntar på nästa daagpeaceee,,,,,,,,,,,,,,,,,,comment tack