Bobbo - My girl (flickan) Bobbo - FlickanMin första låt på engelska, vart väll lite halvnöjd med resultatet även fast inspelningen bara skedde i 20 minuter :) kände ingen ork att försöka bättre när det kändes som om det var en klass för högt för mig. Men men, kände att jag delar med mig av den ändå.Kritik tack, älskar sågningar så kör på bara. Även hur man kan förbättreBeat : gratis från whoa, thxSång : bobboMixxad : nån som kan mixxa? hahahttp://www.myspace.com/vattmyratuggarnaLyrics:Let me tell you the story of a pretty girl in the worldwho learnd me to love, and my scream for love was heardyou maked my heart stop, without you theres no aircuz you took my breath away, and my heart went repairedyour eyes, and your hair, and I can die for your smileand I love you forever couse you made me aliveyou made me realize, how a man can suriveveand I'we smiled all the time, ever since your arrivedbaby for you I can die, and I never wanna say goodbyeyou maked me fly so high, so I nearly tuched the skyI can not explaine, all my feelings for youbut you got all my heart, and I love you forever booplease be my wife, be my beutiful brideand I cannot wait, til I see you walking down aisleI wanna see a young child, who carry your eyesa cute kid, who is the proof of the love of my lifeLåt mig berätta berättelsen om flickan från himlenänglen från det blå, som gav mig alla fina minnensom fick mitt hjärta och stanna, tappa andanhon som tände ljuset till nått helt annatsom fick mig känna glädje, som fick mig känna sorghon som va allt det där, som fanns i min bröstkorgmitt hjärta mitt allt, hon va där när det va kalltmina ben och mitt blod, du va den som förstodatt för dig skulle jag dö, för du är mitt jagdet ska va du och jag mot världen, tills min sista daggumman jag lovar och svär, att jag kommer va häroch stå vid din sida, så länga mina ben bäratt du är nummer ett, det har du förstååttför första gången i mitt liv, som jag dragit en vinstlottdu är essen i min kortlek, du är stjärnorna på himlendu är den bästa i världen, du lugnar mina sinnen