Bobbo - "I'm not a cassanova" Nu har man varit i farten igen och gjort några roliga saker.beatet är gratis här från whoa, big thx till den som släppteText : 30 minRec : 15 minNi förstår men ändå, jag gillar det jag hör :)http://www.myspace.com/vattmyratuggarnaLyric :vi kan älska hela natten, tills en ny dag gryrjag va ingenting för dig, jag ska ut på nya äventyrkrogens cassanova, jag fäller brudar som trädjag är en brandsläcker, som sprutar ut sädjag är inte han som du drömmer om jag är han som dyker upp från ingestannskvart i tre romans, jag tar dig till ditt drömlandför en stund, för ditt lugn, inte en blundnjuter av mitt liv , så länge jag är unginge känslor för dig, men jag vill ha dig hos mignjut av din stund, för ikväll är du min tjejspara inte mitt nummer, för det är fredag kvälllämna luren där hemma, och häng me till mitt hotellprinssessa för en kväll, och du ska bada i bubbelmen imorgon glöm idag, för annars blir det trubbelinge känslor känslor om oss, jag går loss som ett tomteblossför imorgon, är jag borta som ett proffsut stan, ut på gatan. tåget mot jakaninget ont om dig, men du va ingenting för migtackar för igår, men en kyss rätt på pannansomna om igen, för imorn e det nån annan