JoshaN & Metz ft. Westerlund - Svåra stunder
Vi va helt enkelt riktigt sugna på att spela in något, så här e resultatet ;P
Låten!
Detta här e dock Westerlunds/Andres första låt. :P
Mixning: JoshaN Intro: Metz Vers1: Westerlund Vers2: JoshaN Vers3: Metz Reff: Alla tre.
Säg nu vad ni tycker! :)
Text:
Alla har svårt i liiiivet Ta aldrig något för giiivet Inte bara du som blir sviken Allting blir bättre med tiden
Westerlund Vers
en situation som går fel och varje gång det händer har jag svårt att se..... Men jag vill le´, och jag vill fortsätta kämpa ett ljus som ska tändas som-får-allting att vända Men när ska det hända ge mig denna känsla ...så jag slipper sitta ensam hemma Ja ser en framtid, den slutar där den starta. Ja måste hitta vägen, kan nån låna mig en karta. Me egna tankar, kan man komma långt. Tappa aldrig hoppet, (bara-för du känner sorg. De e ditt val, du väljer din väg. Glöm allt som har hänt-(den nya början börjar här.
JoshaN Vers
Sitter å tänker, me tårar på min kind. Minnena vi hade, blåser bort som i en vind. En fin tid, men va tvungen att ta slut. För va de ljust, men ja ser ingenting nu. Ja sitter själv, å ja känner att regnar. Ja börjar tänka, fattar att ja blivit lämnad. Nu e ja ensam, vill ha den där känslan. Som man känner när man har någon att älska. Å bli älskad, va har ja nu. När allting ändrats, ingenting e som förut. Men innerst inne vet ja att de inte går. Å de enda ja vill ha, e nått ja aldrig kommer få.
Metz Vers
för man flyter iväg , sakta men säkert som en våg fast strömmarna tar dig när du hamnar på fel spår men nu känns det som om det trycks på mitt bröst som om något eller någon vill förklara för mig först därför vill jag nu , förklara för er (sång ) Välj rätt väg så får ni see (sång ) att , det vi hade förr har passerat som en vind en tid av harmoni där ljuset förblir förblir en motgång som kan leda till döden mabey a bad dreaam, som man inte alls behöver
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|