JoshaN & Metz - Kom Hit
Holla jaoow! Ny låt med mig & Metz helt enkelt. Hoppas ni gillar den för de tog en jävla tid att göra den ;P
Mixning: JoshaN Reff: JoshaN Vers1: Metz/JoshaN & Andre Vers2:JoshaN
Låten!
Texten:
Reff: Vill ni va me i leken kom hit. Vi har de ni vill ha, en fin brun bit. Snacka skit, å du faller bak. Sluta leka oss, gör din egen sak klar. 2ggr
Vers 1 JoshaN: Börjar med att säga att hur du en spelar blir det schack matt kom med mig vi går på skattjakt vi hittar det vi söker efter och blir fuckt up
Metz: Metz och Joshan The next big thing keeping it real and cuz we got a lot to build I got my eyes all open to focus of something good And everybody who wants i welcome in to my hood I will still be the top of the ten best Cuz we fought for our lifes and made a succses And for those who dont know me and dont know who I am I can only say im a guy who plays in this game fatta vi reccar och bildar respekt
Andre: Det här är Joshan och Metz
JoshaN: SÅ PUTS VÄCK
Metz: vi får väll se hur det slutar sen kanske blir jag känd men tror mitt bidrag blir min bästa vän
Reff: Vill ni va me i leken kom hit. Vi har de ni vill ha, en fin brun bit. Snacka skit, å du faller bak. Sluta leka oss, gör din egen sak klar. 2ggr
Vers2:
Börjar me att bara säga att. Hur du en spelar, blir de chackmat. Kom me mig, vi går på skattjakt. Vi hittar de vi söker efter, å blir fuckt up. JoshaN å Metz de blir helt sjukt. Kvittar va vi gör, för de blir alltid bra till slut. Ja har en plan om att man alltid ska må bra. I´m Love´n it, som en Macdonalds reklam. Många dissar mig hit å dit men. Har slutat bry mig, dom blir avundsjuka sen. När de blir skivbolag å autograf. Ser oss på stan, å dom stannar kvar. För, deras hjärtan står i brand. Men vi säger Shu jaoow, med massa andra slang. Vi får väll se, hur de slutar sen. Kanske blir ja känd, men tror mitt bidrag blir min bästa vän.
Reff: Vill ni va me i leken kom hit. Vi har de ni vill ha, en fin brun bit. Snacka skit, å du faller bak. Sluta leka oss, gör din egen sak klar. 4ggr
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|