Delfi - Slutets Brev sådär ja, detta kanske är sista ni hör från Delfijag vet inte vad jag vill längre fuck the world!missa inte denna lägg en kommentar peacedetta kan va bästa jag gjort!vers1 : Delfivers2 : Delfivers3 : Delfireff : DelfiMixning : Delfivers1jag sitter på ett berg och blickar ut efter minnentiden passerar jag är borta med vindenmånga nätter har jag undrat (varför är jag kvar)jag har så många frågor men finner inga svarenda jag har kvar är min penna och mitt pappervissa säger åt mig det är tur att du är tapperjag vill helst inte kunna blicka tillbakadet finns så mycket skit som jag inte vill minnas(tiden som liten det va då de va bra) det var då ( det va då ) det va då jag mådde bravatten börja torka torket börja rinnatiden står still, ja kmr inte hinnastriden bara fortsätter jag kämpar här i livetskiter i allting för nu får ni det skrivetreffjag försöker dra mig uppmen jag bara ramlar nerjag ser bara grått, jag kan inte merjag vill tacka ( tacka ) alla som har hjälptunder åren, fan va ni e värdavers2ingenting går rätt och smärtan tar överjag ser bara rött ja mitt hjärta de blöderjag vill tacka min bror ( majkman ) som har hjälpt mig med musikensom alltid funnits där jag vill tacka lyricenjag faller bara ner som fallande tår efter alla dessa år, ja har fortfarande sårjag försöker kriga frammåt men ingenting som gårskiten e tung men jag fortsätter vandraskiter i allting, ja vill leva som andranär ska dagen komma ?kommer dagen om många år?vill inte räkna, men kan inte heller låta blikämpar med en rädsla i psyket en fobisnart tar ja mig upp o lever som en mandelfi snubben som alla vet inte kanreffjag försöker dra mig uppmen jag bara ramlar nerjag ser bara grått, jag kan inte merjag vill tacka ( tacka ) alla som har hjälptunder åren, fan va ni e värdavers3mamma du vet att jag alltid finns därsnälla roppa på mig när du vill ja e härdet va sjukt pinsamt när jag torska (åkte in)jag grät som fan när jag såg hur du grätjag kunde inte äta på flera jävla darmen jag vill tacka gud för min underbara farsom alltid finns där, när jag har de svårt(mina bröder, utan er är jag ingentingni är här, ni e där ni ser till att jag mår bra)jag vill tacka för allt ni har gjortredan 16 år mannen allting går fortastrid wilhelmina min söta lilla ängeldu & din syster ni lyser upp mina darjag lovar efter denna låt ska allting bli brareffjag försöker dra mig uppmen jag bara ramlar nerjag ser bara grått, jag kan inte merjag vill tacka ( tacka ) alla som har hjälptunder åren, fan va ni e värdaLänk till http://www.speedyshare.com/223566188.html(Inlägget låsta av Mabande p.g.a. uppningar & CAPS 2008-11-03 23:27:29)