SLC - Mår som vi förtjänar
Hej hej. Tänkte att jag skulle slänga upp en låt, som är nån månad gammal, men som jag själv tycker blev helt okejj. Så ni kan väl lyssna & lämna era åsikter.
Låtenhttp://www.speedyshare.com/559516427.html
Texten finns här
Marcus okej, fortfarande en lat individ låter saker & ting få ta sin tid blivit daglig rutin i mitt vardagsliv att ignorera all hat som ja badar i det jag känner för, gör ja & dör ja, så dör ja antingen så kommer jag att leva kvar eller dö om ett tag, men vad vet jag? kan inte förutse mitt öde, är en fattig pojk äger inte ens 50 öre, jag har tappat hopp men jag vandrar kvar i samma stad & slappa & va är allt jag klarar av vill ärligt talat ändra på min livsstil men har inte den gnistan, så skiteri
reff mår som vi förtjänar & ja låter vinden bära mig vart den nu vill förja orkar ingenting
Anders sopar all ansvar, under mattan gör mig glad, ge mig hundralappar för jag orkar inte jobba, orkar bara softa skolan suger, klart ja kommer skolka min livstil är definitionen av släcker om du tror på mig, troru förgäves för jag kommer inte ändra på mitt levnadssätt för enligt mig själv, så lever jag rätt ni ser mig jämnt, med en öl i min hand glider omkring, finns överallt livet är en fest för slackerlifecrew sluta stressa & bara andas ut nu jag är han som är den, som är avslappnad jag är han som är den som lever på a-kassan & ni känner igen mitt namn här i landet japp, det här är Anders
reff mår som vi förtjänar & ja låter vinden bära mig vart den nu vill förja orkar ingenting
Marcus går på livets väg med en sliten själ jag har pengaknas & en längtan tillbaks till tiden när man var liten & glad nu för tiden är hela livet knas
Anders vill tilbaks till tiden jag var en härlig grabb men nu för tiden, lever jag ett släckerlife öl vin & sprit, vi festar mycket & skiteri vad dom flesta tycker för när vi är fulla, är vi glada men när vi är nyktra är vi dumma & lata när vi väl har pengar i fickan, så slängs de på öl & drinkar
Marcus går på livets väg med en sliten själ jag har pengaknas & en längtan tillbaks
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
|