Infinite struggle Ft Dittin - Skaka klubben Shue vi gjorde en liten låt ihop idag så tänkte slänga upp den här. Jag fick lite för mycke bas i min acapella så kan låta lite otydligt vad ja säger ibland men skit samma :DLänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1 oo yeah vi skakar klubbaryeah baby hör hur basen dunkarvill du festa? upp med handenfram me dricka. vi ska skaka landet---Jag ta de ba lugnt hör på musikens pump jag sitter vid baren o kolla in en guzz jag går fram o tänker ge en stöttittar på henne o säger: shit va du är söthon har fin kropp och hon var riktigit finfick hem senare ja va full som ett svinslet av oss kläderna de blev en vild nattdetta var de värsta sex jag nånsin har haft jag somna till sist men vaknade senbankande huvudvärk så fick ta en iprenjag minns inget från gårdagens kvällva ! vem är det som ligger i min sängja lyfte på täcket och såg på brudenhon var ful önskar hellre ja blivit skjutenja sa du är inte min typ så du får gåja skulle aldrig ha druckit så mycke igår