I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fexy & Henka Live Boden.

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-23 15:45

Fexy & Henka Live Boden.

Tja, hade en spelning i fredags å någon filmade..
inte den bästa kvaliten osv men de funkar.

www.myspace.com/Labralegeonline
www.kampeglod.se

Skriv en kommmänt :) pz

Hur mycke knark har du knarkat idag
Producent

2008-10-23 15:46
vafan, utvecklas ni aldrig? tycker ni verkar väldigt tråkiga live :/ och varför har en snubbe mössa och halsduk inomhus? haha

2008-10-23 17:01
Tycker det var fett grabbar , bad luck att jag inte tog mig dit iaf

Konstigt P20
: ser dig överallt på olika trådar och du klagar på musiken för det mesta för lite fritid eller ?

2008-10-23 17:19
Konstigt, ska vi hoppa och viffta med händerna till en sån låt?
är du efterblived på skoj eller ? ^^

Btw ppl glömde skriva att låten är två olika låtar typ som vi körde på samma beat ^^

2008-10-23 17:22
glömde sig Chassiiih =D

thanks.. du får komma nästa månad, 29onde

2008-10-23 17:30
är det i boden också ? fixa speltid åt mig då kommer jag

2008-10-23 17:36
ditt cp du kanske ska skriva LAbra lege, men bara ni som kickar men de e från en Labra spelning HEHE good shiiet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-10-23 17:50
Fexy
kan du definera hur du menar? sa jag att ni rörde er för lite?... varför skulle jag vara efterbliven? det låter som ni står och pratar, kanske är dialekten vad vet jag, men tråkigt låter det. och snälla, kalla mig något nu bara för jag inte gillade detta. det skulle ju vara pricken över i´t, tycker du inte?:)

dendärchasse, nja... du är som andra :) du har läst några trådar där jag inte gillar, så drar du en egen slutsats. kanske du har för mycket fritid?

2008-10-23 17:58
vill inte smutsa ner den här tråden med massa chattande , men de var mitt intryck av vad jag sett av dig

UPP för denna

2008-10-26 14:29
äh sluta bråka, alla har väl sina åsikter. Men jag tycker att det var en bra spelning, att få igång en boden publik äre fan inte många som kan. Sista låten döda vi ju på.

www.kampeglod.se snart uppe! tjupp

2008-10-26 15:38
Den här låten är den bästa låten du och henke har gjort enligt mig. den är bara så ärlig.
Och jag tycker ni utvecklas, var riktigt stolt över er när ni körde i boden. :)

upp för kekke också, han syns ju också! hähä
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.