I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

System Krash - Vi Laddar upp!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-22 21:02

System Krash - Vi Laddar upp!

Ny låt med Crewet System krash!
Hoppas ni diggar och ge gärna Konstruktiv kritik på allt från rap till mix.

Ref: System krash
Vers1: Valle
Vers2: Slobban
Vers3: Platinum

Mix: Danyh
Beat: Lil Wayne - Light Up My92

Tanka låten här!Tanka låten här!

(Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppningar 2008-10-23 17:41:09)

2008-10-22 21:16
Fett nice låt! Keep it up!

Peace!
What??? WHAT DID U CALL ME!?

2008-10-22 21:17
Valle: dög, hitta inte nåt speciellt whack i din text,
de funkade, inga miss va ja hörde, flöt nice,
texten va ju inte de bästa, men övning ger färdighet

Slobban: diggade hur du kom in, nice, samma för dej som för valle, typ,

Platinum: plat man, de va niice, ser fortf inget fel på dej, de är good
myspace.com/str8weedspot

2008-10-22 21:28
visst alltså, sista killen va lätt bäst, den första va också aight, du i mitten bör öva på att rimma lite, sätt dig och knega på lyricen.
sammanfattnings va de en soft låt!

beatet va guldvärt! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-22 21:48
Platinum åt låten, resten va helt okej :)

fett keep it comin
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2008-10-22 21:51
Helt okej refräng, men det lät lite försiktigt

Valle:det var okej rapp och flowet fungera. Det blev lite lika dant hela tiden, sen saknar jag lite energi och bättre uttal, men träning ger färdighet=).

Slobban: Lite försiktig där med, men du bör träna din lyric. det fungerade men träna:) Låter lite tråkigt med samma tornarter i din röst hela tiden:)

Platinum: Du var helt klart bäst. Skön energi i din röst och helt okej lyric:). kan nog inte klaga på något;). du gjorde bra ifrån dig:).

Good work boys:) och bra mixning danyh:)
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin

2008-10-22 21:56
Tack folket!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-22 21:56
Kan inte komentera mixningen för ja har 80tals högtalare. den första snubben va inge vidare. men som franco sa öva. reffen digga ja inte alls facktist. andra snubben låter lite för slö. igen atityd eller kaxighet. texten va lite bättre. Platinum va lite softare facktist =) vettefan va ja ska adda till. reffen är ju så dålig men den skulle behövas göras om lite. men men. yalla / Pz
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=-
---------------------------
-=Am ?kizOT?e?iC=-

2008-10-22 22:01
MEN LOOOOOOOOOL skrev mer ju? fan tog allt vägen. svär hatar tagentbordshällvettet :P den raderade d. platinum hade d mästa. texten va aight. och rigge. du kan få dessa 2 pöjkar o bli bättre jobba på deras atityd för d första. dom låter lite osäkra också. du jkan få dom på banan. lite örfilar osv =) yalla!
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=-
---------------------------
-=Am ?kizOT?e?iC=-
Rappare

2008-10-22 22:02
Det låter nice grabbar ni utvecklas! Valle du har utvecklats mycket sen jag hörde dig senast! Blir bättre och bättre fortsätt såhär. Slobban dig har jag aldrig hört förut men de lät aight, fortsätt öva så blire nice i slutändan. Rigge/Platinum, du lägger de lika nice som vanligt! Big up grabbar! Keep it real

2008-10-22 22:55
Tack grabbar för er kritik. Jag behöver den värkligen, jag är ju nybörjare men jag känner att jag håller på att utväcklas nu :D

Peace !
www.myspace.com/SlobbanMusik
www.badaboomstudios.blogg.se

2008-10-22 23:42
http://www.badaboom-studios.se

För bättre kvalitet av låten

2008-10-23 00:05
första o andra killarna va helt okej, standard flow och hyffsad lyric.

rigge, din delivery är så skön :D haha leker på beatet fett..

Fet rääp.. holla
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-10-23 00:16
Tackar folket! :)
Fortsätt droppa comments, dåliga som bra ;)

2008-10-23 08:06
Kul att höra att det diggas iallfall ^^.

2008-10-23 16:56
Upp!