Schizofren Psykos (Vi Är Dom Där)
majk kommer här med ny låt.. smakprov från Ep'n "Psykos På Ett Papper"
droppa gärna en kommentar också..
www.myspace.com/majkman
text: vers 1 Så jävla offbeat som en efterbliven trumslagare Håll käften grabben, du e inte fullt begraven än Multistavelse.. kör tills klockorna stannar Och du får aldrig fitta, till och med dockorna bangar
Du hoppar o ramlar.. fan vad lider du av? För så fort du glider på.. så glideru av På med smilet ida..för jag här för att slå läger Inget nöter ut mig, precis som BlåKläder
Du är han som losar battlen, fast ingen vann den Sprider trådar över nätet typ som spindelmannen Så, lyssna på mig istället, lyssna på mina smörjor Lika old shool som mormor, fast jag stickar inga tröjor
Så på med era blöjor, jävla knattar Jag sprider skräck i dalen, likt hatti-fnattar Å vi kommer alltid rappa, så bara testa oss Rök en holk, kom igen, bara testa ett bloss
refräng: Vi är - dom - där Vil-ka dåh Vi kör - så-här Å-å-åh
Vi är dom här, vi är dom där Röker en gås, skriver en text såhär, yeye
Vi är - dom - där Vil-ka dåh Vi kör - så-här Å-å-åh
vers 2 Har en stabil - rapp, möt mig mitt i ringen Börjar du - lipa, gerej mittenfingret Har aldrig vart - den.. som leker med ord Men när det kommer till ra-ppen - så låter det coolt
Är som en lama, bara - spottar o fräser Medans du gör ingen nytta, som en döv-stum som läser Förlamad o klär sig, ungefär - samma - sak Eller ungar som lär sig, rappa - på bara en dag
Skriver texterna soft, men är - långt ifrån klar Lika dirty YO, som ett igenkalkat badkar Skriver texten på ryggen, har ett rakblad som penna Äre beef? Nej! men ni vet att jag hämnas, ye
Majkman, nu har stunden klarnat Kliver in på ett beat så låt kungen tala Använder munnen bara, har inga ess i ärmen Ni e underbara, men jag är bäst i sverige
refräng: Vi är - dom - där Vil-ka dåh Vi kör - så-här Å-å-åh
Vi är - dom - där Vil-ka dåh Vi kör - så-här Å-å-åh
Vi är dom här, vi är dom där Röker en gås, skriver en text såhär
Kommentera gärna.. så jävla segt här på Whoa! Pz!
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
|