vers 1: jag kanske inte är den bästa som lever här på jorden men samtidigt så ser jag att det är ingen som förstod mig// jag lever i en annan dimension i ett mellanting mellan himmel och jord// för det är så jag ingen svag person kan stå på egna ben det är mer än ni tror// jag lovar jag har alltid varit deppig och en sak till jag har aldrig varit häftig// har varit den som fått klarat sig själv aldrig haft någon vän, alltid gått ensam hem// men trots allt som hänt, så står jag för mitt namn samlat allts om bränns och kastat det till havs// om jag fick chansen och visa hela världen så skulle jag ta den och visa jag är värd den// för jag vill inte leva som jag gör det nu så jag tar mitt pick och pack och bara sticker söderut// Reff: sömnlösa nätter, jag är ensam fanns ingen vid min sida, har aldrig varit älskad tog tag i mitt liv, men rasade ner som en lavin fanns ingen vid min sida, fanns aldrig någon bredvid// vers 2: ligger i min säng, finns inget hopp om hjälp så jag vrider och vänder tills jag somnar om igen// jag har hamnat i värld där jag aldrig fått nå kärlek "där jag aldrig fått nån kärlek"// men jag försökte att nå till mitt nästa mål men jag är instängd bakom en dörr som är låst// -finns ingen mening längre, för sant är falskt har hört det allt för länge// känner tårar rullar neråt, instängd på rummet försvinner i en dimma och på några sekunder// -är jag tillbaks igen, i samma onda cirkel som fick allt bra till sämst// -sitter själv i min värsta psykos samlar allt på ett papper så skrivs mellan åt// här är en del om hur jag mår några enstaka rader om alla dessa år//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S