vad ska man göra när staten bestämmer dom lovar massa saker men ingenting händer fattiga prutar och rika bara ger nasismen i sverige blir bara fler o fler vad ska man göra moderaterna har makten att bli bäst är vad jag tror dom e ute efter jakten hela svenska folket måste ställa sig upp o säga va de vill alla vågar inte detta men alla har rätt att tycka till sammhället vi lever i heter oxelösund,öppna era ögon, inse att jorden är rund som jag sa öppna era ögon tänk till för en liten stund varken du eller jag vill vara den som blir utsatt medans reinfelth sitter där tar sitt kaffe och ett gott skratt allting som har hänt och kommer och hända måste få ett slut det går inte bara för fångar att åka in o ut allting måste ha ett slut, allting måste ha en bra början nu gäller det för oss människor att röra upp den här smörjan moderaterna spelar Mr viktig petter framför tvn men försöker spela med när folket står breve jag mår illa när jag ser folket tigger pengar på gatan jag är en av dom som inte kommer förlora min hand nu är de upp till oss vi måste befria vårat land