videon var ruskigt skön :D vem fan e linnea nord ?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
riktigt bra gjort, och skön humor i videon :D det enda jag inte gillar är tjejen i reffen, tyckte det förstörde faktist :(
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Nej det finns ingen som behöver bestämma hur den svenska rapscenen skall se ut. men jag vet att det är många med mig därute som tycker samma sak att det är bedrövligt att sånt här crap får skivkontrakt och denna uppståndelse när det finns så mycket annat därute som är värd så mycket mer uppmärksamhet.det är det jag tycker .
upp med denna hahaha stört skön :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså det va väldigt längesedan man såg en sånb har bra musikvideo! big UP! men dock själva låten gick bra men inte bäöst. men love de video!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fet video. !
Det var ett förbannat tjat om den där "Linnea Nord" Vem i hela Hisingen är hon och vad är hon känd för? *spricker av nyfikenhet* Hon har väl legat med typ havla whoa? eller har jag hört fel..
Hahaha håller med om att tjejen förstörde lite men gillade ändå.. Mycket bra gjort
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
kul att så många gillar videon! kul att "kanske" är dum i huvet! :D
www.myspace.com/elovbeny
Hahaha fick en vibb av hur Gubb & Calle P hade varit som fjortisar :P Brukar hata sånt här piss men detta va fan sjukt fett.
hahahaha fett ball
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Toastare
2008-10-24 13:14
whatever Beny det här är ändå bortglömt om en månad så. :D
de var riktigt bra dähär :D
Fet Video! Skön humor man får ha asså! ^^ Hörde att linnea inte var så nykter på inspelningen! ^^ haha
http://www.myspace.com/lattimusic
Ojj man såg fan Linnea nord ju i vita kläder men ni borde gjort så man fick se hon bättre för man ser knappt att det är hon ju xD =Ö sorry för dubbel post.
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
En het fet track allltså.
riktigt fett :D
http://www.myspace.com/mrkumlin
"vilket ass, vilket ass *shmock* " hahah
www.myspace.com/jonis016
haha :) fan va gött med så många sköna kommentarer, tack! /Elov
haha störtskön... Diggar pölsa på slutet! haha :D
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
rolig video no doubt.. dock lät det som markoolio och det var fett rötna brudar
hahaha klockrena hehe nice video hahahahaha
Make Peace Not War
Rolig video faktiskt, höjdpunkten lätt vid 2.01 när den ena kilen med kepsen står mellan brudarna o skakar på huvet ser rolig ut som fan
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Vem i hela Hisingen hahahahah
Jo det undrar jag med? :O!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
tack tack
www.myspace.com/elovbeny
Tkr videon e asnice fan! bra jobbat grabbar!
music is something u do, style is something u've got!
hahha videon gjorde låten mycke bättre.. thumbs up för PÖLSA! hahaha
ääsch du yrar!
ja vad ska man säga, rätt kul, dock blev det lite overkill med bruden i reffen, lät inte bra... och om det är sånt här som tar över rapscenen i sverige så go for it, jag kände inte att det va nåt som tilltalade mig musikaliskt iaf...
haha pölsa :D älskar den snubben XD
Hej, Träffat Jacob?
Tack för alla bra kommentarer och mindre bra :) alla kan ju inte rådigga! Pölsa rules =D
hahaha :D
054 - KARLSTAD <3
Känns skönt o veta att min tjej är med i videon ;)
Skön video som fan men den såg lite tor ut på nått sätt. pce
haha ost in pavers på svenska
Verkligen skön låt å video :D meeeer!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
riktigt nice video, bra tempo, rolig låt och bra budskap =))
Hahahah fett skön grabbar! kan ngn länka låten =)?
hahah sa javla ful, diggar som faan, skrattar nar man hor laten, fattar att ni inte tar er sjalva pa sa stort allvar ;)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Så skön låt och bra video :D Kan inte sluta kolla på den =D!
Eyy! glöm inte kolla på oss på 2:an kl 22:30 ikväll!!! vi ska köra låten live och bli lite intervjuade i "eftersnack" som är en talkshow!!
www.myspace.com/elovbeny
haha såg er på tv :D riktigt kul! =) jobba på killar
Kul idé angående singelsök grejen. Men annars så.. nej, inget jag vill se på igen lr lyssna på. Tyckte efter en gång att låten blev tjatig.
"Don´t try to bend the spoon, that´s impossible. <br> Instead, only try to realise the truth... <br> What Truth? There is no spoon..."
alltså va fan, ..
asså det va väldigt längesedan man såg en sån har bra musikvideo! big UP!HUR FAN KAN NI TYCKA DET?!
shit
"Don´t try to bend the spoon, that´s impossible. <br> Instead, only try to realise the truth... <br> What Truth? There is no spoon..."
haha jag vill också också hitta på nå ikväll nu
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Varför dansar inte tjejerna som dom gör I R Kellys eller Sean Pauls musikvideos? Blev riktigt besviken där faktiskt.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Redigt jävla skön! MEN FY FAN, va brudens röst var jobbig. :s
No you!
100 Inlägget :D <33 ni e mina boys fortsätt