I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Playaz Entertainment - Tiden Passerar

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-19 17:16

En rätt gammal låt ifrån mig och Cezar när vi började köra igång med PLayaz på Riktigt.

Finns även en Ny låt med Oss på Myspace

playaz entertainment On Myspace

Peace

Playaz EnterTainment , @ Bakestani

2008-10-19 19:34
bakki får jag fråga varför du sitter och släpper ut dissar till mig och folk som är 4 år gamla för??
www.myspace.com/glidish

2008-10-19 20:28
säg de mannen =) ville bara att mer folk ska höra min musik mannen. Blev nyligen tipsad om whoa och han sa att de var en hiphop community så där tänkte ja , här kan ja släppa min musik eftersom inte så mkt folk har hört vissa låtar. ta de inte personligt. vill bara att mer folk ska höra mig.

2008-10-19 21:22
aight,,nej fan inga problem tar de inge personligt main:P,,blev lite chockad fick ett frågetecken i skallen du vet haha,,skönt å se iaf att du släpper din musik osv:P sällan ja sett dig på siter liksom så kul och se! bah kärlek,,fridens!

ps!skönt låt!
www.myspace.com/glidish

2008-10-19 21:26
hehe bra de mannen :D jofan förstår :P ... aaa de har varit lite segt på dom senaste månadarna men försöker jobba så mkt som möjligt o släppa hehe =) Ba Kärlek broo , Friends.

thx man =)

peace

2008-10-19 21:53
lite halvt besviken, trodde de skulle va nå låt från playaz men aja :P

märks att låten e gammal... spela in nytt så fåru en fet utvärdering av mej ;)

låten gillades inte så mkt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-19 23:26
hehe mannen , de är juh playaz entertainment from back in the days. men checka myspacen så äre juh en ny låt på juh =)

Kom igen whoa , Upp

2008-10-20 15:36
hehe den e aningen gammal den med :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-20 16:42
playaz entertainment?
mixcraft e du bakistani?

2008-10-20 20:29
PoopDancer_ : jo vet mannen , men många har som sagt inte hört den :P men de nytt shit är på g. så håll ögona öppna.

Gibion : Yes