I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Entertainment - Just plain bullshit

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-15 00:20

Entertainment - Just plain bullshit

I vanliga fall skulle jag inte lagt upp nåt sånt här men jag tränar mitt engelska uttal för fullt och lekte lite.. Ni får säga vad ni vill ^^ Pass på introt, men gjorde bara nåt annars lät det off när jag kom in lite lite lite efter första kicken.

Måste erkänna att allt är mycket svårare på engelska.. Uttalet, att få till ett skapligt flow, att få en hyfsad text.. Allt tyckte jag var skitsvårt men det är alltid roligt att testa nya saker..

Länk till http://www.speedyshare.com/483979113.html

You're a twat and a fucking wanker
Kiss my ass, lick my bag and I should thank ya'!
Listen son, you try to be a badboy?
Hand me that gun and I'll shove it up your asshole!
motherfucker, you're just a piece of shit
You wanna battle me? Sure, I will sleep on it!
Yeah, this is Entertainment
rappin' on English just for a better payment!
You know how we do it, kickin' sixteen bars
and if you don't like them, I will personally rip your jaw!
lick my balls, and hand me the dough
or they can hear me in the basement, cracking your bones!
and I can inform you that I'm happy to know
that you really, really need to practise your flow!
Before I'm done I've kicked Kid Rock with Flipflops
and turned backside-front on hiphop like Kriss Kross!

Dra åt helvete!

2008-10-15 05:59
:D bra Jocke, låter riktigt bra, du kan uttala engelskan bra :)
å rätt shyst flow, fortsätt ;)

2008-10-15 13:11
Lär erkänna att jag var helt säker på att din röst skulle låta riktigt illa på engelska, men du gjorde det riktigt bra! En glad överaskning :) Uttalet är väl ganska bra men inte riktigt 100, men du tränar ju på det och det kommer nog bli riktigt bra till slut det här tror jag! Fortsätt kicka på engelska men sluta inte med svenskan, du lägger det riktigt soft på svenskan :)
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon

2008-10-15 16:09
Haha. tack båda två :) Tränar min engelska stenhårt och försöker få till en brittisk/UK-aktig brytning eller vad man nu kallar det, och det kommer nog bli bättre i Januari för då hälsar min kompis från England på en vecka och då blir det konstant engelska 24/7 hela veckan! :)

Tack för att ni gillar, ska smygträna med engelska sessions och köra på svenska också, inget att oroa sig för :D
Dra åt helvete!
Poet

2008-10-15 18:24
Den var fan skön.. texten var inte den bästa men det var nice ju ;)
träna mer på engelskan dock :D
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-10-15 21:42
de här var fan feeeet ändå :D Bra jobbat mayn. men du är skönare på swede :D Peace
Playaz EnterTainment , @ Bakestani