Filosof - 18 Bast Och Det Är Svart (natt session)
satt uppe inatt, skrev texten inget märkvärdigt, men blev nöjd mkt nöjd. skönt att bli av med lite skit som ligger. låteeen!Länk till http://www.speedyshare.com/888801343.html kommentera förra låten ladda ni ner drygt 60 gånger och kommenterade 19 gånger? kefft asså! peeys F. (Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2008-10-20 23:25:40)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Riktigt soft simon brabra jobbat fortsätt så =) Gillar texten faktist ^^, Bra beat =DDD pZ oUt!
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
Mycket Bra Faktiskt=) Fortsätt så mannen satt riktigt bra faktiskt, najs beat oxå;) Pz OuT /
Jag vinner ronden lika spikat som en pundare tar keefas hand.
Moderator
2008-10-13 22:39
Låter helt ait alltså! Det ända jag inte gillade var mixen, accapellan är för hög också! Men annars var allt helt okej! One / Mex
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
lyssnade lite mer ordentligt nu en när du skickade på msn, jag diggade faktiskt om ja ska vara ärlig! har dock hört bättre men denna va tight!
tack allihopa! :D:D:D skitkul att höra era ord nice daamn<3
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
upp:D:D
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Detta gillas skarpt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Tkr den va fet:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mkt ALLA :D:D
ajt :)
känner igen din röst som fan! första versen har du bra inlevelse! När refrängen kommer lyfter du upp låten =) Vers 2 är också bra men du mummlar till lite på vissa stället! Istället för ditt "slut tal" tycker jag att du skulle klipt in lite refräng och lagt på en brygga kanske :) tack för mig!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Bronkish P20 shuue ja det tror jag mannen körde för BetongBlocken förut, kör solo karriär nu för tiden :D tack så mkt! vill se lite shit från dig mannen kom igen! =)
slänger upp en gammal skräpig låt för att du ska få höra ;) Bronka Ft. Weestby - Minnen <- in å kommentera så hör du mitt shit!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
riktigt bra låt, nice text,nice flow =) lust o hooka en låt nån gång ? ^^ pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
ajjt vi kan prata om det tack så mkt :D
jo låten var riktigt bra :D,,, texten med så jah,, bra mannen :D pz
tackar så mycket! :D
upp!
Galet bror! Visa dom!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
SamzoN P18 tack så mkt bror! visst visst vi från väst vet hur det ska låta xD
Diggar din röst som fan! Soft flow, riktigt skön låt att lyssna på nu när man precis har vaknat! Keep it up!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Fan det var najs gjort asså! Fortsätt så kommer du komma långt!! vill gärna höra mer av dig
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Mr A P18 skönt att höra att jag kunde bidra med en bra morgon! :D tackar & bockar <3 Sellish P13 tack så mkt, det kommer en mixtape inom kort har inte tänkt igenom hela än men när jag bestämt mig går det undan! Okej! tack kul att du tror det! <3 one love!
detta var fanimig niicee. har nog aldrig hört dig innan tror jag? bra flyt, delivery och text. det är soft! hojta om du vill collaba någongång. btw vem är snubben som lägger andra versen i "från gävle till hässelby"? :) övertung röst. hojta boooooy.
haha, vi bor på landet!
sleez_ P20 damn kul att du diggade den! collab verkar troligt! ;D min kära vän Herr Olsson från gävle, känd innan som neggyo du borde hört honom innan :D han finns i min vänner lista kontakta honom! :)
uppar för skojs skull :D ahah va rolig jag är!
riktigt nice
The Limpin man Produtions Record studios!
tack så mkt mannen :D
sista uppet här nu sen får den dö ut!
Uppar en gång bror :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:) <3
Gillar denna som fan man .. keep it up bro :)
http://www.myspace.com/aiinac
nice låt mannen. lägg upp text =)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
ainac P20 tack som fan, kul att den uppskattades! npr P18 fett nice, fett att den gillades absolut, sitter på fel dator ska sova ett tag men lovar att jag slänger upp en text ! tack alla som gillar och kommenterat låten!
letar framgång men man hittar inget mer än man tänkt, man går och letar allt som leder bort från sin bänk, alkolismen sätter spåren sitter dåligt som fan, 18 bast vid det första året drömmålet försvann ska man sväva till en plats där underjorden är stängd, ni tror jag glädjer mig av hasch vafan tror ni jag tänkt där jag bor är det stängt vart är mamma och pappa, dom som stöttat innan skiten jag tror att ni fattar, ni som lyssnat på mig innan se hur djupt jag har gått hur många chanser jag har bränt avisst jag tror niförstått, vart e mitt roder jag fått och kraft att hissa mitt segel, har fan torskat för det mesta tror jag missat en regel är det bristen i leken att växa upp och må bra, när alla passar med spliffen fast ändå svek sitterkvar, fan jag tror att jag drar finns inget kvar här i lugnet, finns ingen knatch kvar i påsen får ta skrapet från min tumme (shit) vart tog tiden vägen (chansen vägen) stigen som bred va det livet som jag valde eller skiten som svek är det här som jag planera här sitter jag fast har haft hela livet klart (18 bast och det e svart) många år har varit klara dagen efter blev knas, gråa måln hälls upp i glaset lagen svarar tillbaks, är kvar på skapliga ben påvägen kryper jag fram, får se om sulan kommer hålla eller flyger jag fram är trött på bristande vingar kan inte hjälpas med gräset har testad redbull i mängder slösat cashen förgäves, vafan äre jag söker vill hålla namnet i liv, strömberg är kvar i hjärtat skiten ramlade hit, har aldrig stammat på beat mitt liv har gått som på rälls, men livet slinter ändå lite man måste tänja sin gräns, hämta vem som helst eller vem du vill ta ditt sista andetag om du vänder dig hit man har vänt sig till skit, vände skiten mig? är det fel om man som liten tycker sprit är okej jag gav allt en andra chans fick aldrig chansen att spara, och gå tillbaka till tiden då de va ljusare dagar (knas)