Robie & Jonis Ft Michaela - Jag var tvungen att lyckas
R-sound presenterar Jag var tvungen att lyckas med Robie, Jonis & Michaela. Texten bygger på vad vi själva upplevt & hur vi själva känner & tänker. Låten är inspelad i R-sound & mixad av Robie för R-sound.Znapmusic Speedyshare Intro/Reffräng Michaela & Robie Vers 1 Jonis Reffräng Michaela & Robie Vers 2 Robie Reffräng Michaela & Robie Outro Jonis & Robie Znapmusic Speedyshare Varsågoda, Lyssna & gör sedan vad ni själva känner för! MVH R-Sound
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Introt & reffen var skitfet! Jonis lika fet som vanligt. Robies vers, var nice också! Pallar ej ge konstruktiv kritik till er längre, era texter är feta och känns som de är nära jorden. Era verser blir alltid lika bra. Gillar det ni gör!
Chea tack thomten kul att du gillar det vi gör. Jag vill påpeka att jag tycker robie gjorde ett riktigt bra jobb med mixningen ! och tacka michaela för den riktigt feta insatsen i låten. kom igen whoa :) peace
www.myspace.com/jonis016
Graffare
2008-10-12 20:18
Michaela Har svin skön röst . Jonis din Text och röst är tung som fan och passar in i låten . Robin Alltid lika tungt flow är Hundra procent och text bra. Real big up !
http://www.myspace.com/easymatemusic
Robie! Det var ett tag sen du släppte nåt va? Kul att det kommer nytt. :) Jag tyckte att det var bra lagt av alla tre.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tack easy och Niickes
www.myspace.com/jonis016
Fett skit som vanligt! Den här hiphopen är inte min typ utav hiphop men jonis, du har VERKLIGEN utvecklats! Det märks verkligen, alltså. Inte bara teknisktsätt men utan textmässigt också, hur du målar upp orden. Bokstavligen talat. Robie och bruden la det tight som vanligt!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Skön låt, gillar beat och flow. Men rösten kan bli lite krystad!
Ok vems röst hanut ?
www.myspace.com/jonis016
fett skön låt
www.promillemusik.se
Jag får tacka för alla värmande inlägg. Det är alltid lika kul när folk uppskattar ens matrial, thanx för att ni tar er tid att åtminstonde lyssna & sedan skriva ett par rader. Fortsätt med det & håll ögonen öppna för nästa släpp;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det e klart fortsätt släppa;)
Vet inte vems röst, han som snackar om att han fyller 19 på beh. hem och det, den kan låta lite "tillgjord" så att säga! Men låten är ändå grym!
Hanut , du är inte den första som säger att min röst låter tillgjord. Jag är så trött på alla som säger att jag förvränger rösten, kan folk inte bara förstå att det är min riktiga/normala röst? Eftersom att jag ofta får höra att folk tycker/tror att den är tillgjord så måste den vara unik & då kan det hädan efter skrivas att den är unik/ovanlig. För tillgjord är den inte.. Thats wazup!
Jag personligen tycker att låten fått allt för lite uppmärksamhet. Hoppas att mer folk lyssnar & skriver en rad;) Det tycks alltid vara dem sämre låtarna som får mer uppmärksamhet, kan vi inte ändra på det? :) Mvh R-Sound
Robie är tvärtfet och kan sin grej, Jonis blir bättre & bättre, du ska hålla dig till såna här låtar Jonis, bra inlevelse på båda, Michaela har skön röst som alltid ... peace
Thanx mayn!
Glömde skriva, mixningen var också fet!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Rsound , du behöver inte ta det jag skrev som dålig kritik. Man hör det man hör, och ser det man ser! Ingen ide att du flippar totalt på mig när ni ber att jag ska kommentera er låt. Jag gav mina synpunkter på vad jag hörde, och den kan låta krystad. Thats it, vill ni inte ha kommentarer och synpunkter skriv då fan inte i min GB om att jag ska lägga en kommentar. Allas röster är unika, likaså utseenden, ingen är exakt som någon annan, knappt tvillingar är det.
Hangaround
2008-10-15 13:57
tyckte låten hade skönt gung, sköna röster men inget (JAG) skulle orka lyssna på i längden, men helheten va total grym! bless!<3
DiSNEY
Hanut , Jag tar det inte som dålig kritik men jag har tröttnat på folk som påstår att min röst är tillgjord. Jag har inte skrivit i din gästbok att du ska kommentera, jag har inte skrivit i någons gästbok att nån ska kommentera. Jag lägger upp låten i audio ber folk lyssna & skriva en rad & jag kan ta all kritik men när nån säger att min röst är tillgjord då blir jag irriterad. Varför skulle jag förvränga min röst för? Den är som den är and thats it! Jag flippar inte på dig heller, sry ifall det värkade som det & tack för dem andra inläggen bwois!
Nån av er skrev i min GB, jag har aldrig hört dig innan, hur fan ska jag då sympatisera med dig om att din röst inte är tillgjord? Första gången jag hört dig, hade ju inte satt mitt tangentbord på REPEAT bara för att irritera dig. Låten är bra, och ta åt dig av kritiken istället. Möjligt att din röst är sådan, den låter fortfarande krystad, men det är ditt sätt. Alla låtar olika.
Ja okej då vet jag inte vem som skrivit i din gästbok. Jo uppskattar att du säger vad du tycker men du har andvänt dig av både ordet krystad & tillgjord, tillgjord förstår man ju direkt vad det är men när du säger krystad hur menar du då? Thanx for your time!
Dunno, nån länkade om att ni gjort en låt och bad om feed. Men skitsamma. det låter krystat när du gör dina uttal på en del ord. Typ när du säger "behandlingshem" låter det som du gör din röst till för att få till den, eller hur man ska förklara. men men låten är bra hur som, du kör din egna stil, sånt klagar man inte på!
Ja okej då förstår jag hur du menar. Folk uppfattar ju saker & ting på olika sätt så om du uppfattar det så så är det så men jag håller fast vid mitt ord när jag säger att jag inte gör mig till någonstanns. Okey thnx mayn! =)
Tack för alla schyssta kommentarer ! kul att folk gillar det vi gör
www.myspace.com/jonis016
Yeah !
www.myspace.com/jonis016
Riktigt sköna låtar ni gör tsm bwooois =) Riktigt kul att ni skapat grupp o allt oxå.. hoppas ni inte splittras precis som "DSP" & vilsna själar o grejer. Och låten var tvärtung som vanligt =) sköna texter , nice beat , och Michaela vilket kap =) ni har värkligen hittat en toppen tjej som värkligen ska forsätta va med i era låtar o sjunga reff o grejer. Peace
Playaz EnterTainment , @ Bakestani
tackar vad kul att du gillar det vi gör. ;D håller med om att Michaela är grym ! / Jonis
www.myspace.com/jonis016
ya boi :) har ni nån ny låt på g nu eller :D ?
A en med easymate. ; )
www.myspace.com/jonis016
Japp ! som sagt, alltid likadant dom bättre låtarna får för lite uppmärksamhet än dom sämre.
www.myspace.com/jonis016
Tack för alla värmande inlägg. Jag bostadslös, studion är nere så det kommer ta ett tag innan vi släpper något nytt. Peace!
Robie... Jag har alltid diggat dej och din ljuva stämma :) kommer nog alltid att göra också för delen. Jonis har inte hört så mycket med dej men du har ett frächt ljud man kan nog förvänta sig mycket bra saker av dej inom en snar framtid :) Mickaela du sjunger som en ängel :)<33 PeaCe boys //M
Just for fun.
Tack ! :)
www.myspace.com/jonis016
Robie man. vad har hänt efterso du är bostadslös ? bor du hos din brud Beatrice eller ? peace
fast såg nu man vad som hänt....(ifrån Robie) Hey. Jag har bott på ett HVB-hem det senaste året tills för ett par dagar sedan då jag fick en flipp & gav mig på personalen & slog sönder saker där så jag blev utkastad/vräkt. jag är bostadslös nu, slaggar för tillfälligt hos min sons mamma & har fått upp studion i farsans lägenhet idag. Men det tar ett par dagar innan jag kan recca för jag har rykit på en öron inflamation.
schysst ! :D
www.myspace.com/jonis016
Thanx! Kul att det gillas=)
Kom igen whoa, mycket nerladdningar men Jävligt dåligt med kommentarer. Kommentera !
www.myspace.com/jonis016
Kom igen
www.myspace.com/jonis016
Whoooooooooooooooooa
www.myspace.com/jonis016