Erazer - Blickade
Shooue, kickade en låt idag som gå till min vän som har dött.
Text : Erazer Beat : Mwproductions Mixning : Niklas Länk till http://www.speedyshare.com/733536290.html
Länk till http://www.speedyshare.com/733536290.html
Jag blickar upp mot himlen och jag ser en stjärna falla// Och jag hoppas på att det e du som håller koll på mig från andra// Sidan japp det e ju det enda som jag kan hoppas på// Nu när du är borta långt långt här ifrån// Du bara försvan med en sån hastig fart// Du bara låg där på sjukhuset när det var din sista dag// Du är i mina drömmar både dag och natt// Jag satt där på kvällen och bad och grät med all min kraft// Just nu känns det som att det e något stort som fattas// Det är ingenting som kan fylla igen det stora svarta// Hålet som jag har där i mitt hjärta// Det blir bara större och det är bara massa smärta// Jag saknar dig här nere snälla kom tillbax// jag sitter alltid och tänker på dig varje liten dag// Det är ingenting som kan få mig sluta sakna dig// Och jag hoppas att du vakar över mig som min skydds ängel//
Jag Blickade upp mot himlen och där var du// Lika underbar och vacker som du var förut// Dina ögon glimtade så underbart// Och jag bara önskar att du vore kvar//
Jag kommer ihåg alla glada minnen som vi gjort tillsammans// Inget kunde komma åt oss när vi var med varrandra// Det var när jag var som lyckligast// Och när jag var med dig så kände jag ju mig tryggast// Jag saknar den känslan som jag kände när jag var med dig// Inget kunde störa mig utan allting var okeej// Men så är det inte nu// För en dag blev allt konstigt och ditt liv tog slut// Jag hör fortfarande ditt skratt i mina öron// Det ringde en morgon och såhär sa dom// Tyvärr men din vän dog här på sjukhuset inatt// Men vi gjorde allt som vi kunde göra i vår makt// Jag låg där och önskade att det skulle vara en dröm// Men det var det inte och du kommer aldrig bli glömd// Och du vet att jag älskade dig för du var min bästa vän// ha det bra ha det bäst rest in peace sara hell//
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
|