hannes-låt mig fråga
Ny låt igen
Hannes-Låt mig fråga
Beat:freebeat Rapp/sång: jag Mix:jag
text: Jag
jag är en underlig en som skrattar åt politik dagens vetande håller på att gå över i hysteri så jag sätter näven i bordet och tänker efter för det som fins i vår känslor är det som bränner vi bildar gruppingar och kallar detta samhälle samtidigt finns det två riktinigar du kan gå påå vägen allt i denna penajakkt går överstyr vardagstänkadet faller ned tungt som bly vi hinner knappas annalysera dagen inan gårdagen är vår nästa så vad vill vi bemästra genom denna hemläxa jag är helt paralyserad av nmina egna visso ner så om jag då ser skuggans reflektion av solen ställer jag mig trogeteller faller jag ned lodrätt mitt betende är det jag försöker försöker fatta rätt har någon egentligan rätt att käna mer då utryckseättet hos bagaren är att han gör en deg
REFF låt mig fråga vad som du skall göra tankarna som finns är ganska föga vårat vetande är just här så om vi tittar tillbaks är det då där vi är
ljuset som jag ser reflekteras genom en gatulyckta det som sker är vad jag kan tycka en poliskonstapel försöker lösa ett makabert mord medan politiker sitter och skriver stavelsens ord en dagsslända flyger iväg brevid mig då jag går ibland är det lustigt att stå då man ej ser vad som pågår ser en man bärande på en resväska i den finns kunskap och erfarenhet att lära känna vi är alla resenärer vart vi än är idag ja vandrar genom värmen en vacker höst dag så vad är det som får oss att bli så djuriska då vi är ett släkte vi ska lära oss att känna det är nutid och vi försöker benämna varandra som du jag vet intet om vad som skall hända men det hände förut dagens epok är det som skildrar av detta om lagen som slår kan jag enskilt berätta
Länk till http://www.speedyshare.com/698236671.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|