I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JoshaN - Dissar vem jag vill

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2008-09-29 00:43

JoshaN - Dissar vem jag vill

Haha, satt & tänkte på alla er som säger att ja dissar alla hela tiden ;) & här är vad ja tycker om er :)

FuckOfAndDie :)

Texten:

Känn dig av slagen som en varm cola.
Stanna där du är, eller ställ dig längre borta.
(Hahaha) Aldrig träffat nån som ja.
Inte lönt att ni svara, JoshaN e för bra!
Akta, ja spottar! på sånna som er!
Ska ni vinna över mig, får ni nog va många fler.
J till ett N, fan ja knullar er på beatsen.
Ni får skylla er själva, här e Hiphop Eliten!
Ja vet att ni diggar, flowet i käften.
Sprätter er i bitar, & lämnar kvar resten.
Fucking töntar, vikka tror ni att ni är?
Fucking idioter, sågar ner er som ett träd!
Ja flowar & spottar, ja spottar er i fejjan.
Vill ni beefa mot Lillen, trycker ner er i geggan.
Lönt att ni svarar, ni blir överkörda!
Kalla er va ni vill, men ey kallar er för nördar.

Puss på er :)

Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-09-29 01:18
Joshan tkr den va fett skön :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2008-09-29 01:19
Tackar :) haha fler?

2008-09-29 02:33
Haha jävlar va nice faktiskt, älskade din röst på nått sett och hur du flowar fram det, när jag läste texten ja ba vafan är det här sen hörde jag låten o det lät bra :)
-{remne music 2008}-

2008-09-29 02:42
Jag tror som så här! En liten teori jag klurat ihop.. alla såna här med "Halvskills" vilket jag klassar i min nivå ungefär... Alla såna snubbar dissar som fan och det bara strömmar dissar av halvbra snubbar nu för tiden.. Alltså är min teori att dessa glidare gått i maskopi och deras plan är att dissa varandra utav bara helvete tills dom når en sån stor whoa-fame nivå att Kaggen känner sig okänd.

Schysst låt btw :D *happydance*
Dra åt helvete!

2008-09-29 03:56
Inte ofta jag lyssnar på folk i audioforumet längre, men tänkte lyssna lite nu ikväll. Och vilken chock, detta låter ju värre än för ett halvår sedan. Utvecklas ingen här inne, eller? Är det bara kompispropps i den här tråden eller lyssnar alla här på techno egentligen?

Du prickar ju beatet någorlunda, men inget speciellt flow. Texten är skittråkig, du har ingen känsla i rösten och kvalitén suger stor! Vad händer egentligen? Öva, öva och öva!

2008-09-29 03:58
Lyssnat igen, måste bara tillägga att du har ju taktkänsla, helt klart. Fortsätt köra ditt.

Jag tycker att du ska ta i mer när du kör, mer känsla i det du säger! Och jag antar att du skrivit den här texten på två röda, med tanke på att det bara är en vers dessutom. Skriv en text, låt den ligga i en vecka och sen kom tillbaka o redigera den. För det här var inget bra. Lägg ner mer tid på texterna, tycker jag.

bless

2008-09-29 06:52
Nej.. Nej.. Och Nej... Diggas inte.
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
Sångare

2008-09-29 07:28
hehe, tackar ni som diggar :)
Skivsamlare

2008-09-29 13:33
tycker du borde slipa på dina texter mycket mycket mer..
sånna rader du lägger är sånt du borde kommit från för läänge längesen tyvärr.
lixom; ''jag knullar dig på beatet - hiphopeliten'' ''(Hahaha) Aldrig träffat nån som ja.
Inte lönt att ni svara, JoshaN e för bra!'' det håller bara inte ! Peys!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2008-09-29 15:20
asså shit mannen haha helt ärligt du är inte så grym som du verkar tro ... mannen "eliten" DU är LÅÅÅÅÅÅÅNGT därifrån ...
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2008-09-29 18:30
En cola är inte avslagen bara för att den är varm.. Ta en funderare på den raden!
Sen kan du ta reda på vad en särskrivning är så du iallafall får rätt på raden som ändå är fel!
Sångare

2008-09-29 18:50
Älskar hatare :) Puss på er allihopa

2008-09-29 21:52
jag är ingen hatare :D tycker bara du är löjlig :D
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2008-09-29 22:24
du är inte så bra som du tror att du är. träna flow, träna rim, aldeles för simpla rim. inget som föll mig i smak, åkte ner i papperskorgen efter jag lyssnade på den.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2008-10-04 02:37
Du kan ju fan dissa min syrra:D:D Jenny Engman hon e ju bara jobbig haha:P
Never argue with an idiot.They will bring you down to their level and beat you with experience

2008-10-04 10:39
najs låt men du kunde ha mixat den lite mer lite ljusare röst kankse
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-10-04 11:24
tung, rösten låter lite konstig men det va bra flow osv
hejdå
Borgan ..

2008-10-04 13:23
Du kan ju fan dissa min syrra:D:D Jenny Engman hon e ju bara jobbig haha:P

HAHA!