PA Feat. Nilley - Ur Två Perspektiv
Shaa my Gangstaz ^^
Jag och PA kickade en låt häromdagen, som vi nu lägger upp här.
Vi uppskattar alla sorters kritik, vill utvecklas ännu mer :)
Rapp: PA - vers 1 och Nilley - vers 2 Reff: Nilley Mixx: Egen vers mixxad.
Länk till http://www.speedyshare.com/394879903.html
TEXT:
Vers 1 (PA)
Jag har mycket fritid, men känns ändå som tiden springer// livet versus musiken, känns som jag inte hinner// tankarna spinner, placerar mig i en ny dimension// Bortom allt hat i världen, tänka fritt i lungn o ro// tonårsstadiet, vem man är som person, tror jag hittat mig själv// Haft så mycket problem, jag har gått igenom hell// Precis så som jag känner mig, själen är harmonisk// Att jag snart fyller arton år är helt otroligt// Jag har kämpat för att nå hit, där jag är idag// har mött bakslag efter bakslag, men står ändå kvar// jag är inte lika dan som jag var, har ändrats till det bättre// Dom människor jag älskar e dom ända jag värdesätter// jag tar mitt ansvar, skolan funkar som det ska// Men musiken kommer alltid finnas i mitt DNA// Ni får ha det bra, för jag lever i den bästa tiden i mitt liv// alexander bergström har skaffat sig sinnesfrid//
Reff x 2
Tankar som bankar irreterande mot mitt inre// Problemen, som dom aldrig försvinner// Snälla ge mig något svar, jag svär jag behöver// Att kunna tänka innan jag handlar här framöver//
Vers 2 (Nilley) jag har haft massa problem sen jag var liten// jag vill hälst inte stanna kvar i skiten// vill kunna få ett nytt liv utan problem// pallar inte få missbruksproblem// jag har pundat sen jag var 14 år// kolla på min hy och se hur jag mår// har supit upp mitt liv sen jag var 12 bast// är rädd att jag snart kommer få en cell plast// jag har kämpat hela mitt liv, byggt av hat// jag vill ta det chill, och göra saker jag saknat Jag signar ut, med en bättre framtid// för jag skiter i sånna som ni och lever mitt liv// Jag saknar min far som jag såg som barn// brukar drömma på nätterna att jag håller din hand// Som alla vet är jag nilley// men mitt riktiga namn är ju Nikki Johansson//
www.znapmusic.com/nilleyo/
Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
|