I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min kompis första låt RSB

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-27 14:57

min kompis första låt RSB

Hej jag har en polare som nyss börjat rappa
han är 18 o fyller snart 19 år
o han skulle vilja ha lite hjälp med vad han ska öva på
å sådär

http://www.speedyshare.com/834797808.html

2008-09-27 15:05
fortsätt så :) jag uppar RSB

haha :D

2008-09-27 16:46
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon

2008-09-27 17:07
När det blir fel någonstans, så recca om det så att du kan nå det du vill. Är det mina lurar som är knas eller ligger nästan allt ljud i vänstra kanalen? Låter också väldigt osäker när du sjunger, tro på dig själv och känn att du är bra! Känns verkligen som att du kan ge mycket bättre i sången.

Jag är inte så bra på att bedömma men jag gör vad jag kan och hoppas du utvecklas och visar att du kan bättre!

2008-09-27 21:37
ljudet ligger i vänstra kanalen!
Mannen du har en bra röst, men du måste våga sjunga ut! ( känns som du sitter och viskar)
Men med träning så kan du gå långt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 01:17
robin tycker du är bra för att inte ha rappat så länge , finns dem som rappat i flera år och är sämre. så fortsätt öva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 10:51
det är ljud i båda kanalerna!

men detta var inte helt aight, träna på flow, text och fixa till mixarna .
men för första låten så var det helt förståligt , keep up!

/ MkN

2008-09-28 11:16
första låten är ju alltid kass.du lät väldigt osäker¨. du behöver träna på flowet, texten och att våga ta i lite. a allting :p men så äre oftast första gången. du får träna och lyssna på musik mycket. du kmr bli bättre snart å inse att den här låten var dålig :p men fortsätt att träna!

2008-09-28 12:44
mackan_ Nästan allt ljud ligger i vänstra kanalen. Hörs väldigt lite från högra.