Gå in på länken och tryck under klockan där det står free , sen vänta tills tiden (sekunderna i mitten på sidan), försvinner. Sedan kommer det fram en download-''knapp'', stor och rund, går inte att missa.1. Gatans Melodi: Ante var tyng i denna, diggar ditt flow och dina rader, Bronka var dessvärre inget jag gillade så mycket. Kriss la det heltsoft, helt okej. kunde dock lagt det bättre. men annars i helhet så var den helt okej.2. Passa Micken: Reffen var helt okej, Thomtens flow funkade, men jag tyckte han mummlade ganska mycket så det var svårt att höra vad han sa. Mickey la det bättre, inget mummlande och cleant sound. gillade inte helheten så mycket, men det går iaf att lyssna på.3. Anthem: Lazy la det helt okej, diggar attityden på alla 3. Ante har en skön vers med dope lyric helskön, och refrängen är soft som fan. Thomten Lägger det nice, sköna rader och najs flow. Nog den bästa hittills! :)4. Vem Ser, Vem Hör: Vill först och främst påpeka att detta är en gammal låt va? har haft den på hårddisken ett tag i alla fall. Ante lägger det iaf softelisoft en av anlednigarna till att jag lyssnar på den ibland. Reffen är schön som fan, diggar den riktigt mycket! najs gjort. Vers 2 Är inte lika bra som första, håller inte samma klass, förstör lite av låten tkr jag. men annars är allt soft!5. Stoppa Oss: Ante lägger det som vanligt soft, skönt flow och nice attityd. Thomten lägger en bra reff, helskön faktiskt. och Thomtens vers är med clean! Jonis diggade jag inte, samma här, han håller inte samma klass som Ante & Thomas. annars helt okej!6. Ni Vet: Nja, denna var sisådär faktiskt, sry sötnos men Lazy lägger det inte lika bra som han brukar här asså, han kan mycket bättre. Reffen var lite för rörig tkr jag, men den funkar! Ante's vers, samma här du kan mycket bättre! Kut's ''intro'' var inte bra alls! flowet diggades inte, inte lyriken heller. han mummlar för mycket så man hör inte vad som sägs!7. Vi Flyger Högt: Reffen är lite smått catchy. ante's 1a vers var helt okej, dock låter det som om du är as arg, och det passar liksom inte dig (Personligt tyckande ). Kut var bättre här än i förra låten, man hör vad han säger, men han håller fortfarande inte samma klass som ni andra. Gillade bara antes del i reffen på denna! så nja, inte den bästa, ni kan bättre! Peace/ Problem A.K.A Mr.Kritik.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.