Maketo - Jag är byggd för musik!.mp3
Shoo där ute, jag hitta ett grymt beat av Rap-it-fly igår, och jag börja skriva :P detta är resultatet!Länkjävel! lyssna, bolma och säg vad ni tycker... allt är gjort av mig förutom beatet :P Bless! pst... här har ni texten om ni vill ha:Vers 1.. Jag kommer hit o sprider lite jävla kunskaper droppar fet Musik, yepp, du borde ta en klunk av de Ingen skulle kunna droppa som jag droppar varje dag Bra rim på bra beats o flowa som en vattenkran Samtidigt som den röda tråden måste följas och inte samma saker som du släppte i söndas hiphop är värd det här, föddes med baggypants droppar poesi, för att jag visa vart min kärlek är i slutet av nittitalet, så kapades ett minne av de Den bästa försvann och lever nu himmelskapet rappare föds och rappare dör det är tragiskt, för de finns visst ingen hör allt som jag släpper, släpper jag för hiphop förutom när jag släpper mig, på dig, du kommer aldrig bli nått du kommer stanna underjord......som en fejkmina men beef är inget för mig, jag röker fredspipanReffräng//** Jag är byggd för musik snälla förstå ta o lyft dig en bit upp till de blå Jag va, jag är! jag ska, jag är! Jag sa, jag är byggd för musikReffräng//** Vers 2.. oavsett vad, så kommer jag att fortsätta brä för hiphop och jag är som ihophäftade även om jag inte kommer få något skivkontrakt så ska jag fortsätta, för musiken har blivit allt Jag vet att förtjänar mer,än vad fansen ser men ja orkar inte tävla mer så jag bolmar thc och väntar på att dagen kommer, då känner av perrongen med miljontals fans, som bah väntar på att känna bomber jag vet att musiken bringar stress och ångest men jag gör de till en fördel och släpper sången liknar bomber har kämpat med brännsår i fem år men ändå kämpat med känslor som har bränt svårt det väntar ljusa tider för mig, utan tvekan ser bara positivitet, som rutan speglar det negativa, det, har blivit utraderat jag kommer stå i globen en dag, så sluta tveka
Soon in your Fridge, mofo..