Vv ft. Dr.Död - Kommer alltid vara sann
Hej svejs. Här är en låt med Verbal Vandal och doktorn själv. Var visst lite knas med mina delar av okänd anledning, vettefasiken var det blev fel någonstans, försökte dock mixa bort det värsta, sånt som händer I guess. Låten finns att lyssna/tanka längst upp i låtlistan på min Znapmusic . EDIT: Jag lade mixen på hela rasket. Beatet gjorde vandalen. (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-09-26 09:49:57)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-09-25 12:28
Yo! Nu glider baben Joto in och langar kommentaren :) Vv, du låter som du brukar. Låter soft, skulle fortfarande vilja höra att du provade lite nya flows dock. texten är helt okej. Doktorn låter soft också, texten är soft som vanligt. Flytet sitter som det ska :) Mixningen kan jag däremot inte kommentera då jag sitter i skolans kassa filmredigeringsstudio och ljudet är knas :( Haha beatet :) Var det inte det som vi började med Victor? Puss på era skinkor :*
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
enormt sweetbeat här! Verbal Vandal , aldrig hört dig men du har skönt sätt att uttrycka dig på detta beats, riktigt klockren text, egna ord, sånt som ja gillar!.. även du Charlie , du uttrycker dig även här väldigt rakt på sak, och de gillas, fler borde tänka som ni 2 men citerar charlie fast med egna ord.. Fler borde skita i vad andra tycker, och bara dom själva är nöjd med vad dom skapat så ska de va klappat och klar. Så att säga! :) Mixen kunde du gjort bättre charlie, men du är rätt ny när de gäller mixning? så detta är fräsht endå tycker jag! / Cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker det är kvalite skillnad på Vv och Doktor.D då Doktor Död är bättre flow, text och delivery mässigt. Dock inge större fel på Vv men det var en trevlig dänga.
riktigt skön lån,men tyckte att Verbal Vandal var bättre i denna (hans röst passade in bättre men det e sånt som man inte kan ändra på ;D), men helt klart en bra låt..... den e lika fet som min mage kommer bli om jag fortsätter dricka så mkt coca-cola som jag gör! Pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Riktigt härlig låt må jag säga. Aldrig hört VV förr men du var skön som fan, snuskigt bra text med tokskönt innehåll i mitt tycke. Flyter på fint och rösten låter rätt "vanlig" men du använder den bättre än de flesta andra jag hört som delar den. Refrängen får jag lite damp på, den där flöjten eller vad det är som tutar till retar gallfeber på mig. Okej för att man gärna får markera refrängen i beaten med nåt extraljud, men detta var bara störande. Texten i refrängen var dock bra. Doktorn är alltid skön, så även i denna- Dock börjar jag längta efter ännu fler tracks med Schakephuloc, men det får jag gnälla på i en annan tråd antar jag. Låter som du får överslag då och då (eller är det bara jag?) men du gör som vanligt bra ifrån dig. Bäst i denna låt tycker jag VV var, då hans text tilltalade mig mer och det kändes kul att höra någon man aldrig hört förut, men som ändå var riktigt bra.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Något av det bästa jag hört från Whoa. :) Big up /TjippY
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
låter som dr.avliden har micken back o fram eller sitter i en makrillburk
fan viktor det här var riktigt bra , du har utvecklats! beatet var soft Dr död du la det okej har inte så mycket av dig , du la det bra på reffen och ja gillade din röst bådas texter var okej soft låt peace
detta var riktigt soft alltså. Vv- gillar det, bra flow o soft text, beatet är brabra och ja helt enkelt, bra. Dr- Har alltid tyckt att det du lägger är bra, flowet sitter som det alltid suttit och rösten/texten är riktigt bra också. Skön låt, tankas! puss
!
Grymt, allt jag har att säga
Hoppsan:O roligt att folk diggar!!!!;D och jag måste verkligen fixa ett nytt namn på min användare:( haha...jaja roligt att ni tycker om iaf:) /Vv
Kul att ni gillar, fasten det lät förjävla burkigt på mina grejer, måste vara mickbåsdjävulen som slagit till igen då det inte blev någe knas när Vv körde sitt. Sånt som händer, men som sagt, kul att den verkar diggas ändå. Kul också att låten blev veckans mest nedladdade på Znapmusic. :) / Dödsdoktorn
Jag älskar denhär låten! Big props på er!
www.myspace.com/avmmusic
Riktigt bra låt Vv soft röst
Fett skönt, Vv har utvecklats mkt :) Big up till Avesta och Vv såklart :D:D
http://www.myspace.com/mrkumlin
Fett skön låt asså :D vv har blivit fett bra (Y)
Hehe roligt att vi fortfarande e veckans mest nerladdade;D men med 600 nånting lyssningar så ere inte många som kommenterat:(
Vv - Du har så nice röst, gillar den, va ett tag sen jag hörde ifrån dig, hör av dig !!! men jag tycker du la det nice. Dr - La det också nice :) orkar inte skriva nå mer än de:P men låten va skit bra iallafall, kommer spelas ett tag framöver!
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Word på allting N_Jack skrev. Vv, inte hört dig tidigare och det va en väldigt glad överraskning. Härlig text och den passar mig så perfekt. Så jävla sooooftish :)
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Kul att den verkar uppskattas:) fortsätt tanka och kommentera!:D
Toastare
2008-09-30 23:24
bästa låten på länge =)
asd
Ohh jävlar vad skön låt :) vv har ju förändrats som fan assåee :) ahh det e en låt som ska Pumpas Må jag säga ! Pz Selassielove
För oss som inte lyssnar på er så ofta.. vem är vem?
Allt är sant på internet.
Vv lägger första versen, Sen borde du ju kunna skilja på resten eller?
hejsan hoppsan kul att ni gillar gott folk!:)
diggade det här! aldrig hört Vv förut men du har riktigt bra röst, din text var bra, inget extraordinärt men helt klart bra. Doktor Död, jag vet att du är tight sen tidigare, men detta var helt klart i nivå med vad du kan. Om man bortser från de störande syntljuden eller vad det är i bakgrunden så är reffen stabil också. Så inget blam, men helt klart en bra låt!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
brrrrrrrraaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!