nilleyo Feat. PA - Jag Lovar (Session)
nilleyo Feat. PA - Jag Lovar (Session)
Yees, Nytt shit uppe, hade lite o göra så vi drog ihop en session..
Tog drygt 2 timmar att göra denna.
HATA eller ÄLSKA !
Länk till http://www.speedyshare.com/587509422.html
Vers 1 (nilleyo)
Jag var 12 år första gången jag testa alkohol// jaah var 14 första gången jag tände på// jag vill förlåta alla mina nära o kära// jag lovar att bättra mig, lyssna på det hära// Har haft dagar som vart väldigt jobbiga// tagit beslut som varit livsviktiga// Jag svär på allt, att förbättra mitt liv// Sätta mig ner och kolla på mina alternativ// jag har sårat mina vänner och min familj// skiten jag gjort, vänder jag aldrig tillbaka till// Alla som hackar, bara låt mig vara// Hur kunde du svika mig på det viset sara ?// Du var mitt solljus och du va mitt hav ''haav''// Innan jag träffade dig hade jag det inte bra// En del av mitt liv, som jag delar med er// När jag är med mina vänner så lér jag alltmer//
Reff x 3:
Im sorry 4 the all times, i makes someone cry/ When i never had a chance to say goodbye, before they died//
Vers 2 (PA)
Jag skötte mig bra, ända tills jag började 7:an// Allt blev fuckat och jag började strula// dom små problem som blev värre genom tiden// Häktet flera gånger, e det så man ska leva livet?// Ändrats till musiken som utvecklas till låtar// Men ändå kan jag aldrig mera kunna gråta// det är en gåta, och jag bara står utan svar// Ett liv som i längden bara blir ohållbar// Många vänner stack, men jag saknar dom ingenting// Äkta vänner hela livet tills jag sommnar in// För det är PainAssembly som stänger känslor inne// men jag lovar jag har inte många bra minnen// så jag tittar mot himmlen, stjärnor eller moln// Hela mitt liv speglas i mina ögon, kolla hur jag mår// För ingen förstår, men jag förstår er// man kollar, men vägrar att se//
www.znapmusic.com/nilleyo/
Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
|