Eddie Ft. Ensamsjäl & Sleez - Mot min vilja (Beat av CCC).mp3
här är en ny. denna tracken är vi övernöjda med! länge sen jag blev såhär nöjd med en låt. hoppas ni tycker samma sak folks! ni kan hitta låten här:Länk till http://www.znapmusic.com/sleez/ och ni kan hitta låten här:Länk till http://www.myspace.com/theeddie Mixning: Eddie står för grundmix, och sleez står för slutmix, och effekter! Beat: Producerat av CCC Vers 1: Eddie Reff: Ensamsjäl Vers 2: Sleez glöm inte bort att min mixtape är på gång nu folks! där eddie redan har gästat ett dunderspår, och sen hoppas jag förståss på att ensamsjäl vill sjunga lite på tapen också! öppna ögon, FÖR SNART KOMMER DUNDERGREJER! glöm inte kritik folks, konstruktivt vill vi se :) Fred / Sleez, Eddie & Ensamsjäl
haha, vi bor på landet!
Mycket fin låt!:) Gillar beatet som CCC snickrat ihop oerhört mycket!! Låt kommentarerna flöda och sprid låten!!!:)
Snyggt jobbat boys.Eddie : Tycker du lägger det riktigt bra, diggar din röst, din text osv, diggar i princip allt ! gj niggurEnsam Själ : Låter lite torrt, kunde mixats lite bättre, helt ok överlagSleez : Också ett utav de bättre tracksen jag hört dig på, bra text, bra flow, enda jag inte gillar är din skånska dialekt :D tihiBeatet : Beatet är IHOP SNICKRAT och inte PRODUCERAT som Eddie redan påpekat. 8/10 på denna :) keep it up
hehe, tack man! tack för ett underbart IHOPSNICKRAT beat ;) . skönt gung, och kunde skriva dunderfett på den! och tack till eddie, för ännu ett jätte lyckat sammarbete.. :) Min text: Jag känner viljan slår igenom, men jag kan inte se någonting// Förblindad av min tro, jag är härdad och kan tåla stryk// kanske låter drygt, men det är nivån jag passarerar// för att sleez ska komma igenom, så måste viljan va med han// För jag känner det redan, jag känner mig hjälplös// att tron växer hela tiden, gör så det känns lönt// sätter dessa gränser, jag är också hämningsfull// med viljan som sätter sin fot, så håller jag mig väldigt lugn// jag strävar mooot ett mååål, med min fooot som gåår// När min knooogee slåår, och viljan troooor på sånt// Jag backar 4:a steg tillbaks, och sen tar jag en lång sats// jag hoppar fram och hoppas att jag alltid kommer att orka// jag är långt ifrån klar, men jag andas ut en minut// så jag klarar resten av resan, jag samlar krutet ännu// Här är alltid samma sak, så jag samlar kraften ändå// jag är hjälplös med viljan, men kommer rappa på// glöm inte att mixtapen är i fullrulle! håll ögon och öron öppna, och förbered er för något stort. många feta gästartister kommer hookas och många feta beat kommer producerat. MISSA INTE!
haha, vi bor på landet!
DIgga inte riktigt första snubbens flow... reffen vad lite segt mixad tyckte jag kunde låtit bättre med lite "special effects" haha nej men den kunde vatt bätre ... Sleez la det på ett sätt som jag gillar ... det va skönt flow med skön lyric ... men annars bra jobbat grabbar allt kan inte falla alla i smak :D SLeez bäst på denna i alla fall !! peeejz
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
d lät nice, upp
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Låten i stor del är grym, skön och trogen! Beatet är skönt och grymt flow, gillas! Bra gjort som fan detta boys!
Eddie - Tycker du flyter skönt och låter väldigt säker på din vers. Har inget speciellt att klaga på, kanske trixxa lite med flytet i en snabbare fas men som sagt, riktigt bra!Ensam själ - Låter som att du har lite problem i slutet av meningarna så de låter lite tamt och faktiskt lite halv-falskt ibland. Sen kan mixningen bli bättre också, men i överlag så var de ju inte dåligt. Men kan bli bättre.Sleez - Förbannat bra bror, tycker det är bland dom bättre tracksen med dig och jag tycker att du flyter bra genom hela låten och mixningen av din mic är ju riktigt bra faktiskt. För den är ganska svårmixad ska du veta.. haha.. Men det var riktigt bra, ska bli roligt att sammarbeta med dig på mixtapet senare! Bra låt i överlag men refräng delen kan bli bättre, båda sångmässigt och mixningen. Sedan tycker jag om beatet också allt förutom breaket innan refrängerna.. låter nästan som att de byts beat. Men som sagt, bra låt grabbar! Verserna hade riktigt hög klass! Pz, one love.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
klart jag måste hooka en kommentar åt min boy marcus (ensam själ)! Eddie; diggar dej! riktigt nice, flowet e på topp & ditt delivery e på topp! Ensam Själ: hehe diggar din sång mannen, gick ju på ett kick å spela in reffen för dej och det kändes rätt direkt! soft! mixen kanske kunde ha varit något bättre, men det e nice ! Sleez; kanske sagt detta förut, gillar ju inte skånska=/ men borsett från din dialekt som inte ska få förstöra så tkr jag du lägger det riktigt bra rap, flow o deliverymässigt:) Keep spittin this shit bois! /S
Sleez Måste fan kommentera Vänskapsband ft.walle först för jag älskade verkligen den sån jävla skön känsla kan inte säga mycket mer än så kommer pumpa den hela natten Promis... Håller just nu på att tanka mot min vilja har redan berättat att jag sitter vid världens sämsta data så det tar tid... Äntligen klar ja du Eddie älskar din känsla i rösten går in i hjärtat...Ensamsjäl gillar din röst passade in i beatet perfekt och du fick verkligen till det BRA GJORTSleez Jag älskar din dialekt inget fel på skånska fan sköna adds snygg mixning bra lyric bra delivery har fan inget dåligt att säga bra gjort från dig också Peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Ojojoj fett beat som fan riktigt sjukt bra Eddie: Enligt mig överfet denna gången riktigt bra känsla o flowet va jävlit mysigt du sätter varje rad bra. Snygga rader med feta rim detta blev jag riktigt överraskad av att se visst du brukar va bra men nu va du riktigt bra. Sleez: Ye din röst är som vanligtt riktigt fet mannen, mixningen bättre denna gången. Raderna har du utvecklat mycket det diggar jag, ser mycket bättre ut lixoM. Skön känsla med ye du göre också riktigt bra. Nog bland de bästa du lagt. Reffen: Den va fan skön mycket bra röst hade han jorå man diggar bra låt som sparas
Geni
reffrängen är svag och sleez ligger off ibland!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Beatet e sjukt bra! Alla lägger det nice,, men Sleez... Tror fan det är det bästa ja hört från dig! Pz Froody
Eddie (eller vem fan första snubben är) var inte alls så skön tyckte jag, snubben har inge flow tycker jag å känsla till musik, ushhchh! men jag tycker sleez är den skönaste utav dom här.. Fortsätt så kmr det bli fett...... PZ MAYN!
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
eddie: tycker du gapar nästan? halskönt skönt flow ändå... men försök ta det lite lungt... ensamsjäl: tyvär la du det sämst i låten... tycker inte du kan sjunga... låter osäker och missar toner.. sleez: riktigt skön stundvis... texten va nice... men du flowmissade på ett eller två ställen... slutsats: en ändå helt ok låt, men ingenting jag sparar på datorn... fortsätt öva så kommer det sitta mycket snyggare om ett litet tag peyce
Fan vad sleez är inne i en period där han bara blir bättre och bättre för varje låt han gör känns det som! Eddie var grym. skönt beat ensamsjäl la det helt okej också. en bra låt grabbar!
Stay strong
oj, här har det ramlat in komentarer! sjukt kul att se :) tacktack, verkligen jätte skönt att höra! fler vill vi allt se här inne? :D
haha, vi bor på landet!
eddie kul att du har glömt vad vi lärde dej om mixning . skit ska ha skit
fett bra grabbar
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Moderator
2008-09-22 20:55
tacktack! kul att höra. FLER?
haha, vi bor på landet!
första gången jag har kunnat lyssna på ditt shit,, det va nice,, lägg upp eddies lyrics oxå.. peace
flummare ! wtf? eddie som är första snubben? du skriver först att du inte gillar första snubben. sen skriver du att du gillade eddie han som höll uppe låten?:S wtf
Första versen är fet, tight, älskar när det bara manglar på. refränger suger verkligen, känns som ingen tid lades ner, och bara slarvigt ihopkastad ! Andra versen är nästan lika bra som första, beatet är grymt! jag gillar mixen också faktiskt, iaf på första versen, smutsigt, lite wu-tang över det grymt!
soft. tacktack! FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!
langa upp eddies text sleez.. peace mannen.. tumme upp!
med hastigheten av en kula ser jag allt passera// att se hela mitt liv i revy är ingenting jag kan acceptera// jag vill falla fritt, känna hur mina vingar slår// se min egen spegelbild utan att undra varför då// allt blir svårt utan hjälpande händer// av väntande vänner att tänkandet vänder// använda min skalle istället för känsler// att följa sitt hjärta gör ont när det klämmer// ingen fara för dagen är fångad// sparad i minnet i väntan på på måndagen// då allt börjar om, livet styrs av en kalender// vecka in och vecka ut så springer man till pendeln// saknar mening som bestäms utav staten// att känna sig hjälplös är inget jag är van med// jag hjälper gärna till men jag har svårt med mig själv// för jag vill välja mitt liv och jag vill välja mitt hem//
hehe, eddie langa upp den själv! FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!
ingen mer?!
haha, vi bor på landet!
en sista upp då?!
haha, vi bor på landet!
en gång till?
haha, vi bor på landet!
har nya versionen på min space med nu som funkar:D vi funderade om lite i mixningen:P