www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
6 har laddat ner ingen som orkar kommentera haha det fina med Whoa !
tack så mycket R-sound det värmer verkligen... kul att du uppskattar det och tack så mycket för orden om mtv osv haha ... Peace :D
fan va tungt du lägger detta mayn, höjer standarden på whoa! one love<3
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tack mannen det känns bra... men kanske inte va så smart att lägga upp den på en freda kväll haha
du vet ju redan vad jag tycker.. suuger kuken jaoo. nej fan cleant som vanligt och melina sjunger bra. mixningen kunde vart bättre men det är mitt fel. puss och kram
mhm
hahaha taack broder ville bara att du skulle känna dig delaktig haha
haha du skall känna dig delaktig det är ju min förstjänst att du kan rappa mitt barn =D
mhm
lägg av farfar det är min förtjänst att du fortfarande orkar gå mellan sängen och datan haha
FETT UPP!
"jag vill kunna flyga genom att vifta på skinkorna"
tnx !!
haha btw så en backup länk brukar bestå av en annan länk och inte samma :D just sayin´
mhm
hahahaha fan va du ska vara jobbig. fan det ska bara se bra ut
Vakna till nu WHOA vafan
tycker sången är skön från melinda... och din rapp är skön... men din röst diggas inte fullt ut... sen känns de som engelskan inte är helt 100 på vissa ställen. hade jag bara gillat din röst hade ja antagligen pumpat låten iaf! keep it up boy
Sleep is the cousin of death
De här e den absolut bästa låten du gjort. Du har utväcklats otroligt mycket både rapp och text mässigt. Din kännsla och energi har blivit grymt mycket bättre oxå. Utan tvekan de bästa du gjort hitils. Melina´s insats på reffen e riktigt härlig den tjejen kan verkligen sjunga. Trots att de här e de bästa du hitils gjort så har jag endå lite konstruktiv kretik på vissa punker. När de gäller din rap så små fuskar du fortfarande lite, du måste artikulera lite bättre. Din engelska e bra men på vissa ställen sjunker den lite, men jag tror de enbart beror på lite slarv. Din sång i reffen e ok lite oslipad men med mer övning kommer den bli riktigt bra. Och när de gäller mixningen vänder jag mej till Dennis. Jag tycker mixningen va helt okej har igentligen inget att gnälla om. bara en liten grej och de e att jag tycker du ska försöka att jobba in rösten lite mer i beatet så allt flyter in i varandra lite mer, men du får mer och mer rutin på de och de märks, så de kommer bli bättre och bättre ju mer du jobbar på de. En sak som jag reagerade lite på och det e att du lagt melina under filip i mixen, men det e ju en smaksak, filips sång e väldigt bra men den har brister, men melinas sång e riktigt bra, så hade hon legat lite högre än filip så hade hans små mistag räddats av melinas röst. Men bara så ni vet så tok diggar jag helheten med låten, texten e riktigt fin där har du lyckats grymt mycket filip, och mixningen e härlig. denna låt har jag haft ett tag nu och lyssnat på den riktigt många gånger och den blir aldrig uttjatad. One Love /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
För det första Matzi Boi kul att höra att du fotfarande finns jätte kul att höra i från dig. Och jag ville faktiskt att melina skulle ligga högre för det va fasktiskt första gången jag sjöng på en låt haha. Älskar din kretik alltid lång och allt in i minsta detalj men det gillar vi. En kärlek /Filip
mats och filip: Jag la Melina under filip för Melina tyckte det samt så tänkte jag att hon skulle ligga lite i bakgrunden själv eftersom det var filips låt och hon skulle ge det där lilla extra, plain and simpel men kan faktiskt hålla med om att hon skulle ligga högre. Tack för kritiken mats men när fan ska man få höra nått från dig? det var fett längesen sötnos. peace in the middle wingfield
mhm
Jävligt bra låt den här har dunkats för många gånger alltså, fett skön mannen!
Stay strong
OjjOjj, känner att de här är en låt som kunde ha spelat på radio :) typisk rnb, hiphop låt.. låter fräsh,ljudet kunde ha fått snurrat runt lite istället för att ligga åt höger på versen. men aja, helt klart en toppen låt, de här håller upp whoa! :) fortsätt båda 2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Filip och dennis jag skiver de jag tycker, och gillar de här ni utväcklas båda två inom era områden på denna låt. Ja du när man får höra mer av mej, ja du när jag hittat mina skillz igen dom e mystiskt försvunna, någon som stött på dom?
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Nej, Mats faan klart dina skillz hittar hem igen, så vi kan droppa that hardcore shit that they wanna here haha.. neh fan du måste höra av dig oftare Promis me !!!CrickoTheOne P17 Känns bra att höra att du tycker den förtjänar radio haha... ska snurra runt ljudet i nästa RnB låt jag gör jag lovar dig haha...Nuagjagja Löv you toor1lloo P19 Den går inte att dunka sönder hahahaB.N.B Lite bra och lite tråkiga ord hoppas dom blir bättre nästan gång du hör mig iaf tack för comments everybody Peez på er !!!
Tack alla för fina kommentarer!!!! Tack till Filip för att jag fick va me, älskade låten när jag fick den i mina händer, och jaaa haha det va jag själv som tyckte jag skulle ligga under Filips stämma, jag körar ju bara:)
melly mel
Tack för att du visar dig Melina det är din förtjänst som den blev så jävla skön ser ifram emot fler samarbeten : D
n.M.e: underbar låt mannen .. fyfaan! du är skillad på engelskan ! verkligen. fet röst och mycket fet text rakt igenom! melina c: underbar röst. lust att kicka en gästreff till min mixtape? :) hojta till mig isåfall. n.M.e, ser framemot din/dina gästvers/gästverser till min mixtape. kommer bli övertungt! fortsätt man, du kan din grej!
haha, vi bor på landet!
mannen, det är sant hehe har nu spridit den i hockeylaget så ska hälsa fr¨n grabbarna att du och denci får komma och köra live i omklädningsrummet, haha = D
Stay strong
riktig soft låt mannen :)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
r1lloo P19 Kommer gärna och kör i duschen det blir akustik där så det är perfekt vi höres där peez
npr p18 Tack så mycket mannen kul att de uppskattas : D
riktigt jävla skön låt :D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
jokerit P18 Kul att det gillas haha Peace
fan kul att detta uppskattas blir ju lite lycklig även jag. Recognize bitches :D Tunga grejer kommer komma från clicken, svär på nme:s mamma jaoo peace jaoo och många pussar och kramar till folket också. - no homo
mhm
BIG DOWNsyndrom på n*e
mhm
NME, holla at med på msn! jag har en track jag vill ha med dig på nu till mixtape! hojta man . UPP!
haha, vi bor på landet!
upp en sista gång nu då
tack igen alla för fina kommentarer!!!! :) skitglad nu ;)
melly mel