Izzmo - Balkanstyle (Diss)
Då var det dag för något nytt. Svar till en kille som dissa mig. Bor i Göteborg hans diss finns på lunar (fyk_boy). Så här är svaret från mig då.. http://www.speedyshare.com/850943143.html Tips på vad som kan förbättras och så vidare.. Thanks :D
Life is like a beautiful melody , only the lyrics are messed up.
Kickar och trixar din lilla fitta/ Bästa att du gittar för jag styckar dig i bitar/ Det ända du gör (pause) du bara myttar/ Du va mobbad i GA det va darför du flytta/ Alla vet du är fettmans grundare/ Hänglås på kylen (inte konstigt) din kylskåpsplundrare/ Ditt tågluffarluder , ska du ha en biljett/ Du kan få den gratis för du ska ner till helvetet/ Homan med stil , glider runt i sin bil/ Skaffa först en cykel , och sedan ett liv/ Snackar om min mamma har du tappat din respekt/ Har aldrig nämnt någon i hela din släckt/ Din lilla fitta , du kommer ångra dina ord/ Sluta toffla på msn o kalla inte mig för bror/ För du är lika smutsig som sulan på min sko/ Saker jag har hört , du säljer kroppen på auktion/ Du måste vara desperat , runkar varje dag/ Men du har din pojkvän som tar dej analt/ Helt mentalt , när ja lägger de verbalt/ Inte normal , du kom till sverige illegalt/ Jag kan hålla på och dissa hela jävla dan/ Men jag vänder mitt blad , för enu en rad/ (snack) Pistol hit o dit , det här är verklighet/ Inte massa saker du har sätt på dvd/ Din fantasi , (yup) den är väldigt cool/ Vad gör du om dagarna (leker batman med din bror?) Eller jag tror han leker barbie med sig själv/ Amen hallå , han har sin låssasvän/ Dissen som du la , hur länge vara den/ 10 minuter , men var kom du min vän/ Absolut ingenstans , du hade ingen chans/ Du dissade oss för ingen visste att du fanns/ Nu är du känd som en fitta , som va mobbad i skåne/ Alla vill att du ska hoppa framför tåget/ (snack , (diss habib) Att nämna hbg , när står bakom micen/ Säg mig en sak. Har du tröttnat på livet?/ Du kommer inte undan , två flugor i en smäll/ Nivea schampo. Det hjälper mot mjäll/ Naj det är lugnt , du kan få den helt gratis/ Vet du vad, du liknar en oskalad potatis/ Nu har jag sagt allt de jag vill säga/ BRG och rap , det hör inte hemma/
Komigen nu whoa , lite hjälp
Playaz EnterTainment , @ Bakestani
tackar mixcraft uppskattas verkligen (: ( hur gör man sån länk ) Fler komigen nu , behöver verkligen hjälp
Np Main ;) Först kopierar man bara sjävla speedyshare länken här inne i fältet dä man skriver sen markerar du länken och trycker där uppe på "LÄNK" och då kommer de ett fällt med länken + de står Länk till och länken igen då tar du o suddar ut "Länk till och länken" som är längst bak och skriver dit vad du vill att länken ska heta. har förklarat så som ja gör iaf =) hoppas du förstår :PPeace
Playaz EnterTainment , @ Bakestani
thanks bro :D peejz KOMIGEN WHOA FLER?
Nu tänker jag verkligen inte gå in på lunar och kolla på hans diss, men antar att du vann. Det du skulle kunna förbättra är lyriken, det är som en oskriven regel att dissarna blir tyngre om man kör flerstavigt tycker jag :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
tack niickees ska tänka på de till nästa gång Fler komigen nu allihopa, om ni lyssnar kan ni ju kommentera (a)
Texten va helt okej, Men attityden mannen.. var tog den vägen? Döda han totalt med mer attityd om du spelar in ny, prata inte bara i micken.. övertyga alla lyssnare om att du verkligen hatar snubben :) Mycket bra annars, Keep it upppppp
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
den va feet, sjukt snabb rap..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks rekyLn ska tänka på de , men när ja spela in den tänkte ja mest på att det skulle låta att jag har kul och dissa han typ om du förstår vad ja menar . Men ska tänka på d till nästa gång. danilito tack bro de värmer FLER WHOA KOMIGEN NU !!
KOMIGEN HAR NI SOMNAT ELLER , DROPPA EN COMMENT!!
Tycker inte att de var så bra, nästan alla ads ligger helt off. Du har ganska jobbig röst, och hur orkar du svara på nån som lägger ut sin diss på lunar? Gissar på att du vann, för du kan rappa. Men inget jag kommer fortsätta lyssna på. Inget hat, men träna. pz
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tråkigt att höra wizdom men det upskattas. man lär sig av sina misstag och har endå inte hållt på så länge. men tack endå FLER KOMIGEN
Diggar beatet, dissar rappen. Försök att få luft i mixen för din röst.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
thanks jobro , hur menar du "få luft i mixen" ? och ska tänka på de te nästa gång :D UPP FLERA?
komigen nu upp nu sista
wtf sista upp bara?
komigen nu sov nt bara sista nu!!
Du behöver lägga på lite EQ för att lyfta fram rösten.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
okaj tack :D