E och Sabina - Trodde orden dom var sanna'(1 vers + Reff) Länk till http://www.speedyshare.com/211595834.htmlReffräng Sabina: minnen speglas trodde orden dom var sannavarför splittras, du borde ju ha stannat (du borde ju ha stannat) x2Vers E;Gått ett tag nu varit slut ganska länge det var ju bra i början men nu e vi mest vännerhjärtat känner minns tillbaka ett år du stod låg glatt men nu släpperu en tårjag förstår gör ont när kärlek sviderfick ja chansen skulle ja vrida tillbaka tidenhjärtat skriker klart man blir besviken känslor jag ger dej kommer genom musikennär jag behöve värme pussaru mej på kinden när de va varmt gjorde du sommarn till vinterdu har fastnat där inne du gör dag till nattdu förväxlar allt tårar blir till skratt tiden går ju snabb hjärtat vill ha dej tillbakatänk om vi kunde börja där allt en gång startajag vet att ja strula till de. Saknar allt de finajag fick som jag ville. ta reffrängen sabina Reffräng Sabina: minnen speglas trodde orden dom var sannavarför splittras, du borde ju ha stannat (du borde ju ha stannat) x2(Inlägget ändrat av Mabande 2008-09-18 11:50:57)