Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha palla namnet... aldrig hört Helno? tänker inte lyssna på den tyvärr..
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Orkar inte heller lyssna men tittade in för att se vad du hade fått för kommentar. Jag tycker att du inte ska lyssna på Magnaa för Helno är inte så himla etablerad. Ditt riktiga namn kanske till och med är Heino eller så är det ett smeknamn. Men om det är en medveten bajt som du gjort för att du tycker Helno är duktig så råder jag dig att byta för bajtande är inte omtyckt inom hiphop!
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
Jag heter Heino i efternamn så nej det är ingen bajt. tråkigt att ni inte lyssnar när ni ändå orkar skriva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om det nu var första låten var det rätt så bra Mycket bättre äm min första hehe :) Vad var det där i slutet då hahahaha ;) Keep it up man ^^//maaunii
Förlåt :'(
tack för kommentaren MaaU=) haha jadu, ja flippa;) ^^
tack delfi:)
Okej heino ska lyssna nu och skriva något. Anledningen till att jag inte lyssnade förut var för att jag inte hittade mina hörlurar. Vill inte väcka lillebror och föräldrar, det gick lite snabbare att säga att jag orkade bara. Okej först och främst så för att vara första låt så är den ju helt okej rapmässigt. Men tror inte att du gjorde rätt låtform för första låt. För en kärlekslåt som är dålig och har flowmissar och ett nybörjar delivery inte heller så himla bra lyrik och känslan du förmedla in i mina öron kändes lite sådär halvdan. Är inget jag sitter och pumpar till max om du förstår. Fast du kanske kände att du var tvungen att få ut det och jag förstår, har själv haft kärleksproblem dok inte nu längre men tror att det skulle vara bättre att prata med personen istället för att göra en låt tillägnad för att sänka eller vinna tillbaka eller för att andra ska relatera till den. Sen kanske du har gjort den här låten för att få småtjejer, det har jag ju hört ska funka man har ju hört om han där fonkyfresh.. haha ohh shit är rätt trött så jag har skrivit lite snurrigt jag vet det. men hoppas du fattar vad jag menade med det jag skrev. låten var helt okej för att vara den absolut första t.om. bättre en andra så kallade rappare som finns här. Hoppas att du är glad att jag tog tid för att skriva med även om jag inte har något bättre för dig. Kan ju ge ett till tips medans jag är igång. Försök att inte sprida din musik allt för mycket i början tills du känner att whoe det här blev riktigt fett finns en tendens att folk börjar hata och sen sitter det hatet kvar tills du börjar bli bra. håll dig borta från whoa helt enkelt. Be istället kompisar eller folk du känner som gillar hiphop och då menar jag inte bara kärlekslåtar utan hiphop i almänhet att säga va de tycker. Om de sedan säger till dig att whoe den här låten är en banger då är det dags att börja sprida skiten rejält och komma från ingenstans och krossa allt motstånd! Ha det fint!
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
cpkarincyklar tack för kritik:) visst allt kan inte va 100 me delivery på första låten och sånt, men ja blev nöjd. hehe får väl se om jag gömmer mig eller om jag fortsätter att lägga upp låtarna här:P beror lite på vad folk kommer att kommentara i den här tråden:)
Valet är ditt men sen efter två år när du är etablerad whoa mc och börjar bli seriös på riktigt rappen blir ditt liv. kommer du tänka på vad jag sa och känna. fan varför följde jag inte cpkarincyklars råd. som heter simon om du undrar haha. För jag antar att du kommer att bli mycket bättre om du lägger ner tid på det och känna, fan varför la ju upp de här gammla usla låtarna nu kan jag bli retad hela mitt liv. Likasåväl om du helt plötsligt slutar så kommer det förfölja dig haha
haha vilka framtidsbilder du har:P haha men om man har blivit "stor" på whoa om ca 2 år så är de la inte pinsamt. då har man ju utvecklats massor. skillnad om man låter likadant:P
ahh ligger nått i det du säger. jag är ju trött som fan haa
hehe :) mer kommentarer whoa:)?
Första upp!:)
Graffare
2008-09-17 14:04
Sen kanske du har gjort den här låten för att få småtjejer, det har jag ju hört ska funka man har ju hört om han där fonkyfresh.. haha
-
Graffare
2008-09-17 14:06
OMFG, Kan inte sluta skratta:D
-
hehe kul för dig:)
typ okej för att va din första låt, men de var inte en bra låt. jag håller med cpkarincyklar om att du inte ska lägga ut låtarna förrän du blir bra
vill veta vad folk tycker och vad som behöver tränas på och hur och sånt för att utvecklas.
hmm aa vad e det som ska tränas på efter man har gjort sin första låt ? Om ja ska säga 100% ärlit så e det allt det går inte att säga träna mer på flow träna mer på text osv om nått år när du lyssnar på denna låten så kommer du själv märka att inget va rätt (antagligen om man inte heter stanislav). Men helt ok första låt och keep it up! Big Love Sanjin !
Hate it or Love it im Still nr one!
tänker du fortsätta så köp en mixer. inte så bra ljud :P. sen vänta med ``kärlekslåtarna`` till des låter bra. keep working! piz =)
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
Jag tycker att du inte ska lyssna på Magnaa för Helno är inte så himla etablerad. jasså? var har du fått den informationen ifrån?
helno har kickat sen flera år tillbaka under samma namn, då i AMG klicken.
sådeså!
sorry för offtopic.
tack alla :) & JN.. vad är de för låtar man ska börja med då? Man måste ju börja någonstans? Ingen låt kommer väl låta direkt bra när man precis börjat. Och ja jag ska fixa mkt bättre grejer. Men det känns väldigt onödigt att slösa pengar på det om jag inte skulle fortsätta liksom. yeah asma.. kul att du tittade in;)
upp :)
sista uppet
konstigt inte någon sagt att acapellan är för låg, hör knapp vad du rappar/säger...sorry mayn!
okej:/ jag tycker den ligger bra, en lite smula för låg kanske. ska tänka på de tills nästa låt. :)
Graffare
2008-09-20 12:21
Uhm, Heino, Jag skrattade inte åt din låt innan..:) Bra för att vara första!
-
hehe okej^^ några fle`r?
ett sista upp:) sen får den dö