Malsor - Jag hade
Hallå! Har hållt mig undan ett bra tag men nu har jag fått ut lite känslor. Spelade in en låt till min flickvän för ett tag sen men har inte släppt den förrän nu.. Tack till Lazy för beatet & tack till Jiim för studio. Den finns på min Myspace Ge gärna lite feedback! Kärlek folks I ain't gone yet!
Beatet är asskönt. Riktigt härlig text och soft inlevelse, flowar skönt men den va kort, skulle vilja höra en längre version av den. Digga som fan. Du har utvecklats malsor ;) Vi syns pzz <3
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Riktigt skön låt, skit bra text, bra beat.. / Jikke
www.myspace.com/jiikkemuzic
Äntligen lite äkta känslor som droppas ifrån denna staden för många som tar låtar från luften o spelar in. ( Ja jag tänker bland annat på han ovanför mig (Jikke) Iaf Beatet är som sagt mycket skönt diggar det fullt ut. Känslan finns verkligen där man hör verkligen på du mena det du säger, mycket soft när känslan finns där i sånna här låtar. Texten är faktikst bra överaskande bra tycker du haft styrkan i flowet med en liiiten svaghet på texterna, men denna va skön faktiskt. Orka inte sitta här o säga aah du flerstava inte på vissa ställen, innehållet som räknas i dessa låtar och innehållet va mycket fint o soft. Blandar man Den fina texten med Beatet och Känslan så blev det en mycket fin kärlekslåt / Pwooon
Geni
Riktigt tungt brysh! har inte sett dig på ett bra tag, varfan håller du hus? aja, keep it up!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
skulle inte sitta fel med texten :/
Tack så mycket folk, det värmer verkligen mig den här kalla onsdagsmorgon :)Toddddd ; Det skulle egentligen vara en längre version med en annan rappare som också skulle lägga på den men det tog en väldig tid så jag släppte den såhär själv. peysPadawon ; Måste bara tacka dig för din kritik, uppskattas!Problem ; Tack brush! Jadu, har varit mycket med familj och flickvän, bara softat ett tag :) Adjö!
Bror , here you have! jag skulle gjort vad som helst för att ha dig för baby jag är din så länge du vill ha mig vers: uh, jag skulle springa flera mil för att se dig ha dig breve mig för den tiden är helig jag hade burit ner en stjärna på jorden men då hade jag vatt dum för jag har redan solen hade gjort allt för att tiden ska stanna så min tid med dig aldrig förvandlats till aska jag skulle gett mer än mitt liv för dig mer än mitt hjärta, hade unnat gå i krig för dig hör mig, när jag säger att du är allt jag önskar men på sista tiden har du bara vatt i mina drömmar ..men även om döden skiljt oss åt hade jag väntat tills nästa liv då vi sågs för du får mitt huvud att snurra som en karusell så jag hade gjort allt för att aldrig se dig själv jag lever för dig baby, redo för att hämta dig hade kunnat göra vad som helst för att jag älskar dig
riktigt bra enligt mig, skönt flow, bra inlevelse.. som padawon sa så hör man verkligen att du menar vad du säger.. texten är inte heller något att klaga på, hört några låtar med dig innan, men denna var den bästa du gjort som jag hört iaf.. big up
jaja , love när den e som bäst ! big up bror
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Lär bra , men dock har lazy redan kickat på detta beatet :/ Men whatever. Keep it going!
www.myspace.com/Sagoztyle
Riktigt skönt , gillar känslan och flowet som fan. Ett extra + till ditt beat:D Keep it up bro
Life is like a beautiful melody , only the lyrics are messed up.
SoftSoft, nice beat,skön text^^
"You've smoked yourself retarded.."
Fett skön Malsor ... diggar som fan :)
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Jag hade också.. Men sen tappade jag det! jävligt kursivt!
uh, jag skulle springa flera mil för att se dig --- jag hade burit ner en stjärna på jorden men då hade jag vatt dum för jag har redan solen Dom 3 raderna sitter fast i mitt huvud grinchi , speciellt första raden. Det gör hela sången tycker jag. Många kärlekslåtar är oftast likadana , beatet klart skönt! Många som kickat på det men spela balle, sen är det upp till en själv om man kan lägga det soft eller inte, men man tänker inte så mycket på det i denna låten som i dom andra. Du flyter på väldigt skönt, och talar ut med känsla om hur du känner . Som sagt, längesen man hörde något från dig men detta här var något man inte något förväntade sig. "Kom från dom döda & släppte en hit " haha. Nej men malsorey min grinch, keep it up! Diggades..betyg: Beat : 8/10Flow/Röst : 9/10Text : Inget betyg, only one love för den texten. / marius.
www.myspace.com/marius042
Tack folk :):):):)Marius, tack för att du tog dig tid till ett kapitel, uppskattas b!
ja digga detta.. de va fett
länge sen jag hörde något från dig man! så får se hur detta låter :) du har utvecklats textmässigt, och ditt flyt har alltid varit soft så länge jag har hört dig. detta gilla jag .. det var skönt! hoppas hon tar åt sig av texten, den var fin! missa inte detta whoa, UPP!
haha, vi bor på landet!
Tack så mycekt sleez & infinite :) fler?
Övertung mannen, inget o klaga på ;) vazhdo qishtu vlla :) Peaaajz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack folks :) uppskattar det! fler??
haha , såja..
Ganska ofta så får man som rappare kommentarer av folk, både bra som dåliga.
Om man läser genom den här tråden så fick jag en kommentar av en viss snubbe som under namnet "Marius" när han rappar, Silvestruus på whoa. En kommentar som jag inte har den blekaste om jag ska ta som positiv eller negativ, till er som inte orkar bläddra upp och läsa den har jag kopierat den här.
"
uh, jag skulle springa flera mil för att se dig --- jag hade burit ner en stjärna på jorden men då hade jag vatt dum för jag har redan solen Dom
3 raderna sitter fast i mitt huvud
grinchi , speciellt första raden. Det gör hela sången tycker jag.
Många kärlekslåtar är oftast likadana , beatet klart skönt! Många som kickat på det men spela balle, sen är det upp till en själv om man kan lägga det soft eller inte, men man tänker inte så mycket på det i denna låten som i dom andra.
Du flyter på väldigt skönt, och talar ut med känsla om hur du känner . Som sagt, längesen man hörde något från dig men detta här var något man inte något förväntade sig.
"Kom från dom döda & släppte en hit" haha. Nej men malsorey min grinch, keep it up! Diggades..
betyg: Beat: 8/10
Flow/Röst: 9/10
Text: Inget betyg, only one love för den texten.
/
marius." Jag, som rappare blev hyfsat glad över ovanstående, tills jag hörde den här,
Marius - till dig älskling.mp3 BÄJTARE!!!! Och du ska kalla dig rappare, fruck!
Vi ses en vacker dag boy, adjö!
BIG UP!! (Y) Feting bra gjort..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.