NI får nöja er med lite skriv fel orkar fan inte rätta texten hahaha Vers 1. ja ser ut över publiken, som ja lärt känna med åren, Finger-avtryck finns kvar när ja släpper mikrofonen, Känner handsvätt från de som en gång va min vän, Tänk att en sån simpel sak kunde göra 2 världar känd, Släpper taget, min röst kommer att tystna, Vill tacka alla trogna fans som aldrig slutat lyssna, Som har varit där på varenda konser, och spridit min musik, för att sen ta en del av min värld. Alla som tankat min skiva, köpt den eller bränt den, besökt min hemsida, lyssnat eller slänkt den, Finns bara ärlig kretik, vill tacka dom som hatat mig de är tack vare er, som alla börjat pratta om mig, min musik har rättad mig från problem, bröder åkte in och ut, men ja stodd kvar på min scen, har fått massa kärlek runt om i hela landet, fått grymt med hype från artister som diggat soundet, Ja ryser i kroppen ,av publikens skrick, de vattnas i munen när ja spottar på ett skit fett beat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.