JoshaN - Dags för Sushi ( Delfi Diss )
Haha, nu ska ja förklara detta :)
Ja låg i sängen å glodde lite på tv, men kunde inte somna för att ja e lite förkyld å lite halv sur över de. Så ja loggar in på Whoa för att chekka läget lite. Så ser ja en diss mot mig? Ja blir lite nyfiken å laddar ner de. Och ja tror att de va den sämsta dissen ja någonsin har hört! xD
Men så tänkte ja, vill han ha lite uppmärksamhet så kan han ju få de? eller hur? Så ja svarade :)
Här är svaret --> Länk till http://www.speedyshare.com/570238787.html
Rap: JoshaN Text: JoshaN Beat: Ingen aning, palla inte bry mig. Mixning: JoshaN
Texten.
(Lite snack i början.)
Ja måste bara fråga, var fan kom du ifrån. Du ville beefa JoshaN, me din data microfon! Du e inte äns värd, att få ett svar tillbaks. Från riktiga södern? de här e skåne ditt as! Vem fan e Delfi? du låter som en en fisk. Bli vän me rädde willy, ta me han å gör en diss! Du har hört mig? men ja vet inte vem du e? Å din rap e så wack, att man kan tro du ramlat ner. Från en annan planet, för du suger som fan! Du kan dissa mig me sleez, ni båda två blir till en man! Å har ja dissat Fonky? eller vad va de du sa? Ja tror ja hör dig viska.. (Snälla lägg mej i en grav) Ja, jag e 16? å bättre än dig? Du gjorde din diss, men ingen jävla rad va tight! Så lägg ner me ditt snack, innan ja blir lack! Bäst för dig att fatta, du kan ingenting om rap!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|