Först. Gillar tyvär nästan inga låtar på netplayen :S det börjar bli enformigt med ditt flow nu eller vad man ska säga.. aja
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Faan, nu kommer flickvännen bli glad, Fucking Stockholm 2 blir alltså av? Hon har frågat lite smått om du är död ännu haha.. Kul som faan att du klarade dej. Till låtarna nu...01. Prendel & Dany - Min Kuk 1/5 02. Prendel & UltraPer - Hässelby Gård 4/5 (Fet Reff!) 03. Prendel - Du Är Det Fulaste Jag Sätt 3/5 04. Prendel, UltraPer & Doktor Död - Skolklassen 3/5 05. Prendel & Dany - Jag Är Bäst I Sverige Men Är Inte Bra 3/5 06. Prendel & Big Mac - Våra Trasor 4/5 07. Prendel & Doktor Död - Om Tiden Stannade 2/5 08. Prendel & UltraPer - Känns Det Okej 3/5 (Prendel Rädda Låten) 09. Prendel & Doktor Död - Inkomsten 3/5 En helt okej comeback från döden Prendel, inget mer eller mindre. Doktor Död la sina verser grymt, du är nån i en egen klass. Och en fråga till sist.. Vafaan har Fader bytt artistnamn för...? haha
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Min Kuk: Tyckte inte om det här... Hässelby Gård: reffen lät cool. helt okej. Tyckte dock acapellan på UltraPer är för låg. Du är den fulaste jag sett: Tyckte refrängen var coolt som fan! Bäst hittils... Allt är nice! Skolklassen: Tyckte den var cool. Prendel var bäst i denna. Jag är bäst i sverige men inte bra: Reffen är övertung! Dany låter off i första halva baren... Prendel även bäst i denna. Våra Trasor: Roligt intro vid "DET HÄR ÄR PRENDEL!" Tyckte den var ganska rolig, skönt beat. Refrängen är skitcool. Big Mac bäst i denna! Om tiden stannade: Inget speciellt.. Texten är det ända jag gillar. Känns det okej: Introt känns absolut inte okej. Annars var det ganska coolt... Helt okej, nothing special. Inkomsten: Less på beatet... Annars är den ganska cool.
Dra åt helvete!
Prendel du lägger det alltid lika fett ;)
Alltid lika phet mayyn, ceep up! hinner inte kommentera nu måste iväg ! peeejs
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Håller med Entertain på dem flesta! Skönt att du överlevde iallafall!
"men har spelat in låtarna hos andra eftersom jag rev min studio." Betyder detta att du kommer sluta recca/börja göra mindre låtar än innan? :/ eller är det bara nåt tillfälligt? anyway, sitter i skolan och lyssnar och kommenterar när jag kommer hem, denna har man längtat efter
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jag tänkte vänta tills jag flyttar till nästa lägenhet och bygga upp en ny studio tack för alla comments
www.youtube.com/prendel
fett nice! ska tanka när jag kommer hem :P
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
kan ngn fixa en länk som funkar?
Din överlevnad gör mig gladare än vad du någonsin kan ana P, här kommer lite kort kritik. kanske mailar en recension till dig senare också. pusspuss. Min Kuk : Mixning-8/10 Beat-7/10 Text-6/10 flow-8/10 Hässelby Gård : Mixning- 5/10 Beat-6/10 Text-5/10 Flow-4/10 Du är den fulaste jag sett : Mixning- 7/10 Beat- 3/10 Text- 6/10 Flow- 8/10 Skolklassen : Mixning- 4/10 Beat- 9/10 Text- 9/10 Flow- 8/10 Jag är bäst i sverige men inte bra: Mixning- 6/10 Beat- 4/10 Text- 3/10 Flow- 7/10 Våra Trasor: Mixning- 8/10 Beat- 6/10 Text- 9/10 Flow- 4/10 Om tiden stannade: Mixningen- 6/10 Beat- 2/10 Text- 8/10 Flow- 7/10 Känns det okej: Mixningen- 8/10 Beat- 3/10 Text- 5/10 Flow- 9/10 Inkomsten: Mixningen- 8/10 Beat- 6/10 Text- 7/10 Flow- 9/10
Plastpimpsens Slaskdrink~^
Fan va najs ska lyssna när jag kommer hem fett taggad :D
Denna har jag längtat efter, ska tanka så fort det går och återkommer med komments!
No you!
Min kuk; Charmig topic må jag säga, känner bara till snubbar som droppar få punches om sina megakukar men knappt några som tillägnar dem hela låtar :D Den här kommer jag sitta och bögfnissa till många vardagsmorgnar!Hässelby Gård; Finns inte mycket som jag ogillar så mycket som mörkpitchade refränger. Fader gör en småcharmig text men enligt mig stannar det tyvärr där, Prendel sätter det helt ok. Lite för tråkig för min smak men finns säkert folk som diggar detta mer än mig.Du Är Den Fulaste Jag Sett; Prendeltopics i sitt esse må jag säga! Refrängen var helt underbar och flowet satt där det skulle, dock lämnade texten mycket att önska..Skolklassen; Fader la en av sina bättre verser, på alla sätt!... Prendel la en såndär vers som man älskar när han gör den text och flåååvmässigt!.. Doktor Död la fina rader och slaglinjer och flowar som flowas bör, härlig låt men....det hade det varit kul om denna låt gått mer i samma stil som Skoldisco --------- Och nu orkade jag inte kritisera fler låtar, tjuppåhej! Dock lät det bra på det stora hela så att säga. Wäöhu
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
gillade tyvärr inte en enda låt på skivan..
inte samma klass som på döende :/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Skivsamlare
2008-09-15 21:09
ett exempel på netplayen hade vatt att istället för att rappa om att du kommer dö hade du kunnar rappa om saker du ska göra i livet kanske ?! och varför riva studion?
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Pikku jo jag vet, tänkte också göra det, gjorde en sådan låt men den blev uberkass så jag deleta den. men förstår din poäng och håller med :)
www.youtube.com/prendel
Najs PR trick att bli "döende" Prendel. :) Soft netplay btw.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej tyckte inte låtarna var så bra förutom hässlby & skolklassen
gör du dina/era beats själv? eller e d freebeats?
Ordet och ny musik ger mig kraft!
will check
"Jag hatar citat"
jag tycker nog att döende är bättre:P men denna var absolut inte dålig!!! sköna och oseriösa låtar finns ju inget bättre:)
Riktigt bra skit, big mac är tokigt bra
svara kanske?
Lyssnade igenom snabbt, 1 låt lät bra! Resten... jaa... nee.. fyy! Misslyckat :( Däremot Dr.Död kan man alltid lita på! Klockrena rader.
Detta är ett soft netplay. Allt är inte toppklass men jag gillar det ändå.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
riktigt bra gjort
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
naaaaaaajs! Grym mixning med
"Jag hatar citat"
Kul att folk verkade digga min insats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt oväntad hypemanöver må jag säga.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
"min kuk" var ju inget annat än en mycket sämre variant av tredje verserna i samlade tankar '05. Baggy-raden tex är ju i princip plockad rakt därifrån. Resten var inget att ha direkt heller, blev en papperskorgen på den.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Hörde nu att "Om tiden stannade" Var riktigt härligt alltså.. Båda la det bra! "Min kuk" var riktigt misslyckad alltså... 12 års tema tycker jag. Ni har säkert små snoppar dessutom :P haha
Känns inte som att någon av låtarna är någon hit såsom "Spökhistorien", men absolut najs. "Min kuk" var riktigt rolig, och Big Mac var överraskande bra. :) /TjippY
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Bra Ska lyssna igenom imorgon Soooft att du överlevde /One
frebeats då alltså..... ?
hej ehj, tråkigt att höra att ni inte diggade. men håller med, medelvärdet över låtar höll inte alls samma klass som innan. kan bero på att det flög runt lite fler tankar i huvudet på mig när jag trodde jag skulle dö snart. Men jag gillar min kuk starkt asså :S och hässelbygård-beatet är nog det fetaste jag nånsin hört peyys
www.youtube.com/prendel
e du rolig eller? skriver inlägg precis efter mig o svarar inte ändå?? Så PINSAMT är d ju inte med free-beats mannen... bara undrade ju... knepigt jaja... skitsamma då... just d ja.... får ju kommentera låtarna.. (eller dina texter rättare sagt) Rättså barnsligt över lag tycker jag... lite otydligt... men lycka till!
Skärpning..
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Faktiskt, skärpning!!
tjo bre , va händer , lungan jao
jag ska skärpa mig. JoS P21 upptäckte faktiskt inte att du skrev det fler gånger, sorry. Japp de flesta är freebeats :)
www.youtube.com/prendel
"kul att du överlevde" Hahahaha, skönaste kommentaren. För övrigt så släppte tredjelinjen ett album med namnet Levande i år.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Bra, för du kan så mkt bättre :D
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
propps till att du svarade.... ärlighet last homie! peace // JoS
Älskar de här christian, ! Liika jävla tight som i helgen... haha Pöss på dig
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Du lägger det lika fet som vanligt detta gillas, Låtarna spelas om och om igen! 10/10 keep it up! 10-4 out
Shuue fett skön låt jävligt bra att du klarade skiten klarar inte av din musik!!!!! måste lyssna på din musik hoppas du fortsätter med musiken ;) pezz broshan