Infinite struggle Ft - lex - Ses på andra sidan Tjena allt folk. allt väl? gjorde en R.I.P låt med lex. Hoppas den gillas. lägg gärna kritik. Love / ILänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1Textjag tänker tillbaka på alla mina minnenpå alla vänner som sitter där uppe i himelen o jag vandrar ute o kollar på alla gravaro lägger en blomma till den som man saknarMånga vänners hjärtan dom har gått itumen dom som har dött är på bättre ställe nuvärlden är hård var man än tittar nånstansvar försiktig med livet man har bara en chansMånga som dör häromkring av heroin o bilolycker för man har kört o druckit spritvissa tar självmord dom inte orkar memen snälla mina vänner kämpa snälla ja berrefffvänners ledsna blickar och ögonen dom glittrarnär någont dött o deras livs glöd vissnarni mår dåligt och det är klar jag förstårfinns inget riktigt bra o säga i sitt ordförordtänk på tiden dom levt fastänen världen är gråinnan dom lämna sin själ och dom sa hej dåman önskar vissa kunde åkt fast för fyllekörningi stället får man fälla tårar vid din begravningdom som gått vidare lever i andra världardina vänner din flickvän o dina föräldrarMen dom är hos gud nu uppe i himlendom mår bra tänk på de i stället min vän