Erazer - Vi kommer flyga
Shooue, det var ett tag sen man kickade, så jag satt mig igår och gjorde en låt, lyssna och kommentera! Länk till http://www.speedyshare.com/690423497.html
Pz
Vers:1
Vi tar massa planker också tar vi massa spik// Vi sågar och vi skruvar ja det tar en massa tid// Men vi har bestämt oss för att vara klar till vintern// Och just nu fixar vi och ser till så att allting sitter// Oj där var en planka lös i med en till spik// Sen slipar vi med slip maskin ja ända tills att det blir fint// Ja allt måste vara perfekt när den här ska vara klar// För när vi är där uppe finns det ingen återvändo kvar// Vi ska sväva högt bland molnen// Vi ska sväva fritt precis som en fågel// Vi ska känna hur det känns att trotsa våran tyngd kraft// Vi fixar och vi donar japp jag hoppas att vi lyckas// Snart så är den färdig bara några slag till// Bam bam bam japp snart så är den fin// Lite slipning där och lite slipning här// Sen så är den färdig japp bara dra iväg//
Reff: Vi kommer flyga högt. högt i det blå// Vi kommer flyga högt med flygplanet vårt// Och jag hoppas verkligen inte att vi kraschlandar// Och ligger där i snön tills våra kroppar kallnat//
Vers:2
Vi rullar fram flygplanet till våran startplats// Vi knuffar och vi puffar japp ända tills att det går fram// Också sätter vi på snöre alexander börjar dra den// Han sätter det på bilen och en tegelsten på gaspedalen// Flygplanet börja köra frammåt alle hoppar upp// vi sätter fast oss och tar tag i rodret i högsta högg// Nu ska du se att vi ska flyga säger alexander// Och då helt plötsligt lättar vi från marken// Ja vi börjar att flyga högt i det blå// Vi sätter ut handen för att känna alla moln// Också säger han se det e inget fel// Men då kom jag på en sak hur ska vi kunna komma ner//
Reff: Vi kommer flyga högt. högt i det blå// Vi kommer flyga högt med flygplanet vårt// Och jag hoppas verkligen inte att vi kraschlandar// Och ligger där i snön tills våra kroppar kallnat//
(Inlägget ändrat av Gogaku 2008-09-14 15:19:03)
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
|