psyskiskt störd: skönt beat som fan texten är skön bra mixning Blodsbröderna: ännu ett skönt beat första snubben var ganska bra maketo lägger det fett som vanligt bra mix på denna låten Min fetish: hm texten var hm vet ej vad jag skall säga rappen sitter tight. mixen är bra blackout: bra rapp texten är ganska bra tyckerjag mixningen behöver ej säga mer hon vill ha det: rolig låt haha texten är klockren ur komiskt perspektiv hehe ett sista brev: detta beat var gryyymt som sjutton bra text som faan. diggar denna jäkligt mycket en av de bästa psycho: låter bra detta med texten är ganska bra den med beauty queen 2: gryyym som fan kan inte säga mer du är bäst på engelska helt klart får inte ge upp: riktigt bra låt en av de bästa på netplayen texten är bra som fan jag är ett monster: hård texten förstår att du haft det svårt denna låt säger mycket. texten är djup. iallaf om jag fattar texten rätt men det tror jag jag gör. låten en är bra mixtapet är bra och välproducerat de bästa låtarna är ett sista brev och beauty queen 2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.