I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maketo - The Leftovers [Netplay]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-13 18:59

Maketo - The Leftovers [Netplay]

Hej där!

precis blivit färdig med skivan, blev 20 låtar som kommer på skivan, och här är resterna från skivan som inte platsade, 10 låtar, så det släpper jag free här istället...

take care, lyssna och digga, ni behöver inte kritisera lr kommentera om ni inte vill.. det gör ni ändå aldrig :P haha

take care och bless!

The Leftovers

Soon in your Fridge, mofo..

2008-09-13 20:14
Hojj du, förstår mig inte ett minsta lilla på den dära sidan du har länken på.. såå svårt o säga men fixa ngn annan länk de skulle uppskattas rätt mycket =) eller förklarar du hur man gör (A)

2008-09-15 20:02
psyskiskt störd: skönt beat som fan texten är skön bra mixning

Blodsbröderna: ännu ett skönt beat första snubben var ganska bra maketo lägger det fett som vanligt bra mix på denna låten

Min fetish: hm texten var hm vet ej vad jag skall säga rappen sitter tight. mixen är bra

blackout: bra rapp texten är ganska bra tyckerjag mixningen behöver ej säga mer

hon vill ha det: rolig låt haha texten är klockren ur komiskt perspektiv hehe

ett sista brev: detta beat var gryyymt som sjutton bra text som faan. diggar denna jäkligt mycket en av de bästa

psycho: låter bra detta med texten är ganska bra den med

beauty queen 2: gryyym som fan kan inte säga mer du är bäst på engelska helt klart

får inte ge upp: riktigt bra låt en av de bästa på netplayen texten är bra som fan

jag är ett monster: hård texten förstår att du haft det svårt denna låt säger mycket. texten är djup. iallaf om jag fattar texten rätt men det tror jag jag gör. låten en är bra

mixtapet är bra och välproducerat de bästa låtarna är ett sista brev och beauty queen 2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-15 20:37
engelsk språkiga shiten va rätt okej rappmässigt måste jag säga.. synd bara mixen ska förstöra alltihop..:/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-16 10:47
upp för maketo :)

2008-09-16 15:09
Beatet på -ett sista brev- är jävligt tungt! du lägger det bra på denna låt.
tycker det låter lite som det hakar sig ibland men det är ditt sätt att lägga de.

Min fetish är fan alldeles för låg nivå på rent ljudmässigt.

och alla dem andra var bra. vissa kommer sparas, andra inte :)

bra jobbat!
Stay strong

2008-09-16 15:12
Blackout går till en av favoriterna också, helt klart :)
Stay strong

2008-09-17 02:32
Riktigt tvärfet Netplay mannen =) Har Dock hört dom flesta låtar förr som du skickat på Msn eller hört ifrån din Myspace. Men de var sköna beats , tunga/djupa texter , Grymt flow som alltid ;D Bra jobbat. Keep It real Mayn Peace

// J.m.K ;>