Nelione - Var det nån som sa nåt (Bruno Diss2)
Här har ni svaret på brunos diss :)Länk till http://www.speedyshare.com/328136917.html Reff: Hela Sverige hörde ni nåt (NEJ) Hörde ni dissen som jag har fått nej (NEJ) Han dissade mig eller svara tillbaka Men nu dör han helt bara för att jag svara Du kan inte vinna...Vers: Stöter Emilia på dig, mannen klart att du ska ljuga ingen stöter på dig, om du så va en biljardkula Då låter som en tjej, jag blir fuckt up irriterad när din röst skär sig varje gång du sagt du diskuterar du har många bollar i luften, men tar vatten över huvet och varför snacka., när din kuk,. knappt räcker ut ur förhuden förbjuden rap, är det du levererar när ljuden du gör ,gör hela sverige deprimerad du har bett folk att proppsa dig, alla vet att du är sämre än mig och de vet du med så sluta hoppas ( Och tro) Att du vinner de här Jag hatar bara holmen för att du befinner dig där Vadå kickat i tag team, de har ju aldrig du kört vadå crewbattle.,är du dum, ni åkte ju ut först jag svara snabbt, vann en, omgång, hej då går härifrån med segern 2-0 KO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ligger ganska jämnt här.. blir kul o höra brunos svar :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Producent
2008-09-12 18:19
Soft soft gillas faktiskt Refrängen va härlig:P
Flyger fritt, landar platt
haha denna var feet. introt var askul xD och reffen riktigt najsss.
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
riktigt nice. Kan bli jämnt :)
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
Tyckte reffen vart riktigt skön, bra attityd genom raderna stortsett!
Jag vann :=) (//_-)
Yäh!!!!1ett
vaf får jag bara introt när ja tankar låten? :S
Roobs: Försök flera gånger, blir så för mig med ibland. ------------------------------ Tycker att ni ligger jämt, riktigt bra båda två! Väntar på Brunos svar!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
de va tungt mayn, inte hört från bruno men dehär va nice.
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Najs, denna va bättre än din första ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan vad kul ni har xD yes, det är rätt jämnt
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
nae nu blev ja tveksam,ni e jämna...
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
HAHA Introt fick fan mig att skratta ihjäl mig:D XD Gillar Refrängen jävulkst skarpt, bra flow och så, ska bli kul att höra om Bruno kan klå denna reff;) Versen: Gillar ditt flow brusch, men tycker detta kommer säkerligen att bli jämnt i rond 2 också som i rond 1. Keep it up;)
//Savinn
Mycket bättre än den första.
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
haha, feet niicce:)
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Rond 1 gick till Bruno. Rond 2 går förmodligen till Nelione
www.myspace.com/danielbylund
Låten var bitvis förbannat bra och några rader gillade jag också t.ex den med jämnförelsen med stötar och biljardkulor. Du kan bättre, men de var absolut ingen underprestation. Riktigt bra! Dock har jag inte hört bruno än, men jag ska checka! Kan bli jämnt! pz
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Du är verkligen jättedålig... säger det inte för att vara elak eller så.. det är precis så jag känner.. usch.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Zyc0rE Otippat att en sämmre skulle säga de :) Och just du <3
Åh nej, du tycker jag är sämre.. fack. Lite mer konstruktiv kritik. Hela låten igenom känns bara gapig, riktigt irriterande att du skriker dig igenom hela "dissen". Rappen känns allmänt otight, raderna är för långa och det känns som att min lillebror skulle kunna lägga det här tightare, och jag har inte ens någon lillebror. Tycker förövrigt att när det är dissar mellan två stycken som har varit polare så ska det vara personliga grejer, inga wacka punches. För om jag ska vara ärlig så var det inte en rad i det här som fick mig att dra i smilbanden. Säger 1 - 0 till Bruno, och jag har inte ens hört honom. Men har svårt att se att ens han skulle kunna lägga sämre än det här. Och förresten, "Nelione"? Det är ju fan fulare än mitt namn.
jag håller faktiskt med zyc0re med att det är väldigt skrikigt. jobbigt att lyssna på när någon skriker igen hela låten. Öva flow, hitta röstläget och träna rim
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
ovanligt Zyc0rE ska vara och hacka på oss från övik marcus ? eller har jag fel ? hahaha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Yes, jag hatar övik.
Men han är ju inte torr bakom öra så orka bry sig :)
Då vill jag veta varför du hatar övik och samt vad själva ÖVIK har gjort dig ?:) har du ramlat på en trottoar kant eller nått ?:D haha. passa killen yao!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Can't smell the irony? Finns det någon regel i Övik att man måste ha fula namn? "Nynge" / "Bruno" eller "Nelione" / "Latonic". Världshistoriens töntigaste namn. Menmen, fortsätt kör. Synd bara att ni inte tål att någon inte tycker om.
Jora de tål vi men de beror ju på "vem" Som ytrar sig :)
Tyckte den va fett najs xD
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
vänta nu zyc0re, du borde inte snacka om töntiga namn fasst jag tycker den här snubben borde öva. men varför klanka ner på deras namn då du möjligtvis har en av de töntigaste namnen på whoa. zyc0re med en nolla.... så du borde egentligen inte yttra dig. true story
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Så du menar att Zyc0rE är snyggt ? låter ju som en nolla som spelar cs xD haha
zycore på tal om namn så tycker jag neilone är inte bara lite likt xeilon... eller har jag fel? låten tyckte jag hade dåligt kvalite. och som zycore säger ni känner varann, nått måste ni veta om varann texten är låg nivå på, mixen är inte bra, ligger och off hela tiden tycker det är illa att ni lägger ut sånna hära på whoa ni kan reca in dom och sitta och skicka över msn till varandra eller nått annat!
www.myspace.com/friphmusic
Noper : kolla lite nogrannare på namnet så inser du att det inte är så likt Xeilon. neLI one.. inte neIL one
haha <3
Ey Zyc0rerE lyssnade nyss in din Myspace och du sög kuk tack hej
Taztylicious du är skåning du kan inte snacka... vet faktis itne hur han utalar sitt namn men om det är som jag tror så är det lite ändå...
Noper : Du är norrman med.. gå hem !
palla bråka när man kan älska o palla slåss när man kan kramas :D
Nynge: tycker du borde ta fram en kart bok sätta dig i några år och plugga in vart enköping ligger och gör inte ett skit förns om 5 år!..
Taztylicious du är skåning du kan inte snacka... Och du är en fjortis med sjal runt skallen och sprayburk i handen, ghettostyle!
Kram
Noper: jag tycker du ska ta fram ett uppslagsverk och sätta dig ner och kolla om "kart bok" finns i den.
fet attityd i reffen, diggade den faktiskt.. bättre än första dissen iaf
Well, Zyc0rE, Det ligger någonting i det han säger faktiskt. Lite mkt skrik. Men gillade reffen, kan inte säga något emot det faktiskt. Öva mera pCe!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Nynge: tycker du borde ta fram en kart bok sätta dig i några år och plugga in vart enköping ligger och gör inte ett skit förns om 5 år!.. ey brushan jag är ghetto, men du förstår inte att jag var hemskt seriös med..
patetiskt !
Taztylicious : vad är du då en tung gangster med ideminläppar eller vafan de heter och springer runt på stan och ber alla att skaffa sig ett liv? :P nynge: ok... bylund_90 P18 : ta en till titt:)
Fan vad roligt att så många reagerade! My work is done here! För att svara lite då.Npr och Nynge - Om ni hade lagt lite märke till vad jag skrivit så står det faktiskt "det är till och med fulare än mitt". Så jag sa aldrig nånsin att mitt var snyggt. Tycker faktiskt det är riktigt fult, till och med någon som har nämnt det i en tråd nånstans. Kul att se.Taztylicious - Har inget minne av någon låt på min myspace där jag suger kuk... Men jag får väl kolla en gång till då. Kanske dags att ta bort den i så fall. Tihi.Nelione - Man ska alltid klara av att ta kritik, oavsett vem som "ytrar" sig. (Yttrar stavas med två (2) t) 1
de märks att du sitter med tårar i ögonen :)
Du var bättre som La2nic...sorry mayn !